Паризький Тиждень моди – 2020 наближається до свого завершення. І під завісу головного фешн-події Франції на подіуми вийшли, мабуть, найпопулярніші люксові бренди. Ми зібрали найяскравіші образи з кращих показів цього дня, якими точно можна надихнутися.
Стелла Маккартні
Донька сера Пола Маккартні продемонструвала глядачам найпозитивніший показ на усьому Тижні моди. Минулого року вона влаштувала епатажне шоу, на якому в якості декорацій виступали намальовані тварини, які злягаються, а тепер звірі самі стали героями подіуму. Вірніше – моделі, переодягнені в костюми кроликів, корів і лисиць.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Таким чином, розповіла Стелла, вона хотіла ще раз нагадати всім, що однією з перших стала боротися проти використання натуральних матеріалів. І закликала своїх покупців звертати увагу на штучні замшу і шкіру.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Багато чорного, яскраві принти у вигляді інопланетних рослин і медуз – так виглядають ідеальні образи осені-зими – 2020 на показі Стелли Маккартні.
Valentino
Одну з найкращих колекцій, на наш погляд, продемонстрував модний будинок Valentino. Нові напрацювання П’єрпаоло Піччолі представляла, до речі, Ірина Шейк.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Дизайнер назвав колекцію осінь-зима – 2020 поєднанням «унікальних форм» і «романтичного бунтарства».
Зоряними кольорами показу стали затемнені класичні відтінки – червоний, чорний, зелений. Їх приємно розбавляли пастельні кольори і декоративні вишивки.
На червоний колір Піччолі зробив особливий акцент. Valentino завжди славився ідеальними речами цього кольору, який можна назвати культовим для бренду. Так, і на цьому показі він став королем подіуму.
Balenciaga
Похмурою зіркою Тижня моди став грузин Демна Гвасалія, який минулого року пішов з власного бренду Vetements. У цьому році він влаштував на показі справжній Апокаліпсис, підкресливши панічні настрої в суспільстві за останні роки.
Декорації прямо говорили про кінець світу – на них сонце зникало за чорними хмарами, а подіум був залитий водою (що натякало на Всесвітній потоп). Моделями стали не тільки молоді дівчата і хлопці, а й люди у віці.
Осінь і зима – 2020 року, на думку Гвасалія, повинні пройти в драматичному чорному кольорі, який зрідка може розбавлятися ультраяскравими неоновими відтінками.
Givenchy
Закривав передостанній день Тижня моди в Парижі показ Givenchy. Штатний дизайнер модного будинку Клер Уейт Келлер продовжила лінію сучасної, сильної жінки, яка підкреслює характер своїми образами. Givenchy в цьому сезоні зробили акцент на грандіозних силуетах, широкі рукави, потужні плечі – все для того, щоб образ був ще більш монументальним.
Для того, щоб пом’якшити драматизм, Келлер використовувала в декорі ніжне пір’я, принт polka dot і м’які широкополі капелюхи.