Як вести себе в магазині, якщо ви не хочете викидати гроші на вітер

Дивуєтеся, що витрачаєте на продукти занадто багато грошей, а половину їжі потім доводиться викидати? Ми розповідаємо, як правильно вести себе в супермаркеті.

Завжди ходіть в магазин зі списком

Так, ми розуміємо, що швидше за все, це для вас не новина. Пішли в магазин без списку продуктів? Обов’язково що-небудь забули або купили зайве. Пам’ятайте про це, коли список писати не хочеться.

Заходите в магазин після роботи? Складіть список з вечора або з ранку. Це набагато зручніше робити вдома, коли є можливість зазирнути в холодильник або в бакалійну шафу і подивитися, що у вас є, а що закінчилося.

Не купуйте продукти на голодний шлунок

Ще одне загальновідоме правило, яке допоможе уникнути даремних витрат. Коли ви голодні, вам хочеться всього і побільше, продукти здаються такими смачними і апетитними. А що відбувається в результаті? Ви купуєте більше, ніж потрібно, грошей витратили багато, їжа псується і доводиться її викидати. А в чому була причина? У тому, що вам дуже хотілося їсти і ви клали в візок все підряд.

До речі: існує цілий напрямок аромамаркетингу, який займається тим, що приваблює покупців різними ароматами, пробуджуючи апетит і стимулюючи до покупок, наприклад, аромати кави і свіжої випічки.

Не ведіться на знижки і акції

Хто ж не звертає уваги на цінники червоного або яскраво-жовтого кольору зі словами: суперціна, акція і т. П.

І що поганого в тому, щоб купити товар за зниженою ціною? Вигідно ж, економно!

Не сперечаємося, але спочатку перевірте наступне:

  • Перш, ніж набирати знижений у ціні товар, подивіться уважніше, чи дійсно ціна на нього істотно нижча, ніж у товарів інших виробників, що лежать поруч? Або різниця зовсім незначна?
  • У сфері продажів є таке поняття, як маркдаун, яке має на увазі зниження ціни на товар, термін придатності якого скоро закінчиться. Тому, купуючи товар за суперціною, перевірте чи не закінчиться термін придатності продукту раніше, ніж ви його зможете використовувати? Наприклад, не потрібно брати 4 упаковки йогурту, якщо термін зберігання закінчиться вже післязавтра.
  • Потрібен вам насправді цей продукт і стали б ви його купувати, не ввійшовши би він в категорію товари по акції? Якщо будете витрачати гроші на зайві товари, які нікому не потрібні, у вас навряд чи вийде таким чином заощадити.
  • Покупці, які ходять день у день в один і той же магазин і купують одні і ті ж товари, не раз самі помічали, що їх просто обманюють. Простий приклад: вартість пакетика з котячим кормом в звичайні дні становить 18 грн., Але якщо супермаркет відносить його до акційних товарів, на ціннику навмисно пишеться завищена «стара» ціна, наприклад, 23 грн., А поруч нова 16 грн. Покупцеві здається, що він виграє цілих 7 гривень з кожного пакетика, а насправді всього 2 грн.

Дивіться вниз і вправо

Кращі місця для продажу, які зазвичай купуються з метою розкручування товару – це полки на рівні очей. Цим способом розкладки вже давно користуються всі супермаркети. Те, що потрібно продати, повинно бути завжди на виду.

Найдорожчі продукти знаходяться, як правило угорі ліворуч, а найдешевші – знизу праворуч. Не знали? Перевірте в наступний раз, коли підете за продуктами.

Не беріть овочі з передніх рядів

Будь-якого співробітника торгового залу завжди вчать: більш свіжий товар ставити назад, за старим. Саме так розкладають всі продукти з короткими термінами придатності. Овочі, зелень, яйця, молочні продукти діставайте від задньої стінки.

Не купуйте нічого в відділах кулінарії

По-перше, вартість готової їжі виходить вище, ніж якби ви приготували її в дома, а по-друге, багато магазинів використовують залишки товарів в кулінарній продукції і дуже часто готують з тих продуктів, термін придатності яких вже майже закінчився. Простий приклад: кури-гриль.

Не ходіть в магазин в понеділок

Там ви просто нічого не знайдете після вихідних, які традиційно вважаються піковими днями. Найчастіше по понеділках магазини приймають більшу частину нового товару, так що у вівторок вранці товари в магазині будуть найсвіжішими.

Поділись


Новини партнерів