На психологічному рівні людина залишається шукачем розваг; від духовного пошуку до свят і ритуалів, кожен випадок і людське зусилля мають мотив задоволення, іноді це тонко, а іноді це кричуще, тому що розповіді грають життєво важливу роль в розвитку наших пізнавальних здібностей і сприйнятливості. Мабуть, історії захоплюють, рухають і виховують; від скульптур древніх храмів до шедеврів мистецтва, музики і літератури, кожне людське вираження має приховану в ньому історію. Кожне ваше комунікаційне зусилля без потужного оповідання залишиться тільки поверхневим, нудним і неефективним; особливо в цьому нав’язливому ринку контенту, який захоплює увагу вашого споживача, вимагає потужної презентації.

Споживачі нового часу шукають легку і безшовну комунікацію з брендом. Вони не хочуть проявляти свої когнітивні здібності. Насправді сенсорна технологія змінила те, як люди звикли сприймати життя. Мабуть, життя перетворилося на досить мляву справу, і кожна людина шукає сприйняття бренду. Це означає, що ви повинні бути в змозі розповісти його історію швидко і ефективно. Тому вам потрібно відверто висловити свій бренд, щоб потрапити в потрібне місце, але як? Відповідь на це питання – презентації на замовлення.

Але чому ви повинні вдаватися до візуального уявлення? За кожним вашим рішенням повинна стояти раціональність, інакше воно буде мати зворотний ефект. Давайте розглянемо роль відеороликів в кампанії вашого бренду.

Психологічний вплив: людина привчена реагувати на ситуації відповідно до свого соціального і економічного походження. Це означає, що ви повинні чітко донести образ бренду без складнощів, тому що ваші споживачі будуть реагувати на все неоднозначне і складне. Тому, ви повинні використовувати візуальний підхід до розповідання історій, якщо хочете залишити враження на психіку вашого клієнта. І кінорежисер – це та людина, яка може отримати доступ до критичної точки, щоб викликати емоції, які можуть дати найкращі результати з точки зору впізнаваності і справедливості бренду.

Безшовний потік інформації: розповідання історій за допомогою моушн-графіки – це ідеальний спосіб когерентної інтеграції повідомлень. Це означає, що ви можете комбінувати зображення, тексти і голос, щоб створити пакет, який може задовольнити всі людські почуття. Мабуть, увесь наш емоційний спектр несвідомо прагне до повного задоволення, і якщо ви можете задовольнити емоційні потреби за допомогою візуального красномовства, ви, ймовірно, полегшите реєстрацію здатності, яка допоможе вашим споживачам запам’ятати назву бренду протягом відносно тривалого періоду.

Поліпшіть охоплення. Ви повинні досягти всіх точок дотику, щоб вплинути, від YouTube до WhatsApp і Facebook, ваша присутність має резонувати усюди. Відео-презентація допоможе вам представити свої бізнес-пропозиції на виставках. Крім того, ви також можете відображати відео на своїй веб-сторінці, і це найнадійніший спосіб збільшити охоплення і впізнаваність бренду.

Нарешті, ви повинні знайти досвідчені компанії зі створення відео, щоб поліпшити свою комунікаційну стратегію бренду. Зверніть увагу, ви завжди повинні звертатися до спеціалізованих компаній з відповідним досвідом, тому що недосвідчена компанія не зрозуміє тонкощі візуальної розповіді й, швидше за все, зіпсує ваш фірмовий стиль.