Alphabetized organizing filing system, close-up. Shot in studio with Phase One.

В інтернеті можна знайти безліч каталогів компаній. Деякі спеціалізуються на організації в конкретному місті, інші показують інформацію по країні, треті відбирають для публікацій виробників якогось продукту або послуг. Одним з ниє є каталог https://zhovta.info. Щорічно в мережі з’являються нові каталоги. Навіщо вони потрібні і чому такі сайти настільки затребувані?

Сучасний формат переліку компаній і фірм

Хоча останні десятиліття дуже змінили ведення бізнесу, і офіс без комп’ютера вже складно уявити, але одним з основних засобів комунікацій, як і раніше залишається телефон. Його важливість можна порівняти з інтернетом. По телефону партнери призначають зустрічі, по телефону клієнти роблять замовлення, по телефону люди з’ясовують всі питання. Це швидкий і дешевий спосіб звернутися в компанію безпосередньо, і негайно отримати відповідь.

Тому телефонний номер, це ті дані, які вказуються в першу чергу. За номером можна знайти фірму, по ньому система визначає адресу офісу та іншу інформацію. Люди старшого віку добре пам’ятають, як в кожному будинку був довідник телефонів його міста. Книга являла собою товстий том, де могли вміститися лише номери установ міста, і адреси за телефонними цифрам, так як домашній телефон присвоювався державою. Для отримання даних з іншого міста довелося б купувати новий том.

Чи потрібно говорити, як це було незручно і не інформативно. Однак сьогодні будь-який користувач інтернету і власник смартфона може знайти потрібні цифри за пару хвилин в мережі, і подзвонити зі зручного йому провайдера. А ось де ж він знайде ресурс з потрібними даними? Ось для цієї мети і існують численні каталоги організацій. Потрібно замовити матеріали на будівництво, або одяг, або вудку для особистого користування – достатньо знайти в каталозі виробника і зателефонувати йому.

Точно так само починається процес навчання. Батьки дізнаються про вільні місця в найближчих дитячих садах, знаходять на карті свого міста спеціалізовані школи з професійним нахилом, абітурієнти обдзвонюють інститути в столиці. Немає сенсу ходити вулицями і розглядати вивіски в пошуках мовних курсів або спортивних секцій. Завдяки інтернету увесь світ постає як на долоні, і про будь-яку фірму можна дізнатися зі сторінок онлайн каталогу.

Процес пошуку

Користувач вибирає потрібний каталог. Ключовим у багатьох випадках є місто. Підійде будь-яка комбінація слів, де є все необхідне: назва міста і предмет пошуку:

  • організації
  • фірми
  • компанії
  • магазини
  • майстри
  • спортивні секції
  • навчальні курси

Тут же можна вказати спеціалізацію пошуку, наприклад, для сільського господарства – зернові компанії, елеватори, добрива.

Всі каталоги різняться по ряду ознак:

  • Регіон (країна, місто, область, район, мережа міст і селищ);
  • Рід занять (виробництво, торгівля, сфера послуг);
  • Певний товар (наприклад салони краси Києва);
  • За типом організацій (компанії, індивідуальні підприємці).

З цього випливає, що варто шукати труби і гіпсокартон в межах міста, так як доставка з іншого регіону обійдеться дорожче, і приватним особам це не вигідно. А ось під час пошуку пилососа або сукні є сенс розглядати виробників і магазини по всій країні.

Навіщо компаніям реєстрація в каталогах

Сьогодні будь-який бізнес необхідно просувати, без цього потенційні клієнти і партнери не отримають доступу до інформації про організацію. Просування в інтернеті сьогодні є ключовим методом реклами, що дозволяє звернутися до широкої аудиторії. Малими засобами замовник реклами отримує ефективний результат. В обов’язковому порядку людина, яка виконує просування, створює сторінки фірми в соціальні мережах, становить і публікує пости, купує рекламу.

Крім соціальних мереж існує ще один ефективний метод зробити бренд більш відомим. Його необхідно зареєструвати у всіх доступних каталогах міста (їх може бути декілька), а також в каталогах, які відбирають компанії за спеціалізацією. Наприклад, всі заводи і магазини металу, або все клініки області і так далі.

Що це дає? Справа в тому, що в соціальних мережах не дуже просто знайти справді зацікавлених користувачів. І велика частина реклами опиняється на сторінках людей, які не шукають даний товар. Зате в каталогах організацій люди цілеспрямовано шукають щось конкретне, наприклад виробника черепиці в певному місті.

І такий пошук дає величезний результат для компанії, тому що вибір користувача звужується до виробників даного продукту в певному регіоні. Тобто, хоча потенційних клієнтів не так багато, але більшість з них звертається під час пошуку до якогось каталогу, і кожен вибирає з невеликого числа варіантів.

Таким чином, можливо в цей каталог по даному запиту зайшла всього одна людина за тиждень, але цей клієнт зробить замовлення на місяць роботи для компанії. Особливо це істотний бонус для будівельних і ремонтних організацій, які втомилися витрачати величезні гроші на рекламу, яка приносить слабкий успіх.

Варто підвести підсумок сказаному. До каталогів організацій з чітким завданням звертається невелике число користувачів, але це люди, у яких є намір зробити замовлення товару або послуги. Тобто більшість з них тут же почне обдзвонювати фірми, і вже протягом дня зробить замовлення. Певний відсоток претендентів шукає інформацію на майбутнє, щоб отримати уявлення про ціни. Але телефони, за якими вони подзвонять, будуть збережені в блокнотах. До цих ресурсів замовники повернуться через якийсь час.