Спеціалізована інформаційна система дозволяє автоматизувати багато функцій в роботі закладів охорони здоров’я, що надають громадянам послуги медичного профілю. Статистика показує, що впровадження медичної інформаційної системи (МІС) підвищує приплив в середньому пацієнтів на 34 відсотки, середній чек – на 29 відсотків. При цьому організація може економити значні ресурси, робота стає більш ефективною і продуктивною. Детальніше можете переглянути тут.
Для яких типів медичних установ підійде система?
МІС – універсальний комплекс, що підходить для використання (або легко адаптується) у багатьох сферах охорони здоров’я. Найбільш часто систему замовляють такі установи:
- Служби швидкої допомоги, для автоматизації процесів обліку, деяких елементів обслуговування пацієнтів.
- Установи лікувально-профілактичного профілю.
- Поліклініки (автоматизація ряду внутрішніх процесів).
- Лабораторії, діагностичні та дослідницькі центри.
Можливо впровадження і в інших медустановах різного формату – для них підбираються або комплексні, або спеціалізовані підходи до автоматизації. Конкретний профіль практично не має значення, так як комплекс легко і швидко модифікується під потреби певної медичної організації.
Напрямки роботи
Система МІС полегшує і прискорює безліч процесів, що проходять в медустанові, основні напрямки роботи:
- Організація прийому відвідувачів для аналізів, медобстежень.
- Проведення обстежень, з подальшою підготовкою протоколів та медичних документів відповідного зразка.
- Прийом аналізів, систематизація даних, надання підсумкового результату.
- Аналітика по роботі медзакладу, підготовка аналітичної звітної документації.
Внутренняя структура
До складу системи входить кілька модулів АРМ (автоматизовані робочі місця), що функціонують в різних підрозділах медичної організації. Перелік основних АРМ:
- Керівник. Аналітика, інформація по аналізах і обстеженням, звіти по пацієнтам та їх розподілу, розрахунок зарплати і інших фінансових питань, регулювання доступу персоналу.
- Асистент. Контроль розподілу відвідувачів, відстеження даних по господарській частині.
- Докторський кабінет. Контроль часу проведення обстежень та аналізів, технічні робітники нюанси, планування дзвінків і напрямків, підготовка індивідуальних і статистичних результатів.
Також в МІС використовується таке АРМ, як «Приймальне відділення». У його функції входять попередні консультації, реєстрація та попередній запис пацієнтів, підготовка та ведення бази звернень, розподіл відвідувачів, планування дзвінків і повідомлень по електронній пошті.