Сучасні магазини пропонують широкий асортимент дитячих іграшок, тому будь-хто зможе знайти саме те, що зацікавить та потішить його малюка. Для прикладу магазин https://ekids.ua/ пропонує люблячим батькам якісні та фірмові іграшки за доступною ціною. Проте для того, щоб зробити правильний вибір, потрібно чітко розуміти які іграшки підходять вашій дитині. Адже якщо Ви купили іграшку, яка не відповідає віку малюка, то вона навряд чи буде йому цікава.

У свої перші півроку дитина споглядає навколишній світ і ігри малюка мають відповідний споглядальний характер. Дитина спостерігає за батьками, подіями, пізнає навколишній світ. Слухає різні звуки. Рухи мають хапальний характер. У цьому віці потрібно забезпечити маленькій людині необхідну кількість слухових, візуальних і відчутних образів. Корисно показувати дитині в цьому віці великі яскраві картинки, грати з нею брязкальцями, підвісити в поле його зору різнокольоровий музичний мобіль. Картинки корисні для зорового сприйняття, підвіски і мобілі над ліжечком підштовхують до перших дій хапального характеру. Брязкальця сприяють координації, слуховим і тактильним відчуттям.

У другому півріччі життя малюка превалює необхідність розвивати почуття. Хапальний рефлекс переважає, тому у малюка повинна бути можливість хапати, тримати, кидати іграшки. Іграшки повинні бути різних форм, різних матеріалів – брязкальця, м’ячики, кубики з дерева, пластмаси, гуми. До 8-10 місяців малюк починає ламати і кидати іграшки. Це допомагає познайомитися з формами і розмірами предметів. Доречними тут будуть дерев’яні кубики. Дерево – приємний на дотик матеріал, допомагає розвинути чутливість рук, а можливість будувати і ламати – координацію рухів. Бажання дитини все ламати – це нормально. Дитина намагається самоствердитися, стати учасником подій. За допомогою руйнування вона самостверджується. У цьому віці для розвитку моторики дитині потрібні іграшки, які спонукають її повзати. Для цієї мети чудово підійдуть м’ячики.

Від 1 року до 3-х років розвиваються фізичні навички. Малюк починає ходити, бігати, стрибати. Він уже може керувати своїм тілом. Крім того, дитина вивчає кольори, вчиться говорити, осягає поняття більше-менше. Ігри повинні спонукати дитину розвивати координацію, розмовну мову. В даний період будуть корисні різні пірамідки, сортери, дошки-вкладиші. Допомога в іграх від батьків в даний період обов’язкова, тому що малюк не може поки ефективно грати самостійно. Корисні будуть і м’які іграшки, вони заспокоюють, дають відчуття безпеки.

У три роки потрібно починати знайомити малюка з іграми за правилами. Непогано було б познайомити дитину з простими іграми, такими як лото і доміно. Вони сприяють розвитку черговості і концентрації уваги.

У трьох-п’ятирічному віці з’являється зацікавленість в собі подібних. У домашньому асортименті іграшок непогано було б мати фігурки чоловічків і звіряток. Причому фігурок бажано мати багато, щоб дитина могла влаштовувати масштабні заходи. Пограти в місто або зоопарк, наприклад. Дитина вже щосили фантазує, потрібно підтримувати її фантазію і розвивати її. Доречними будуть і іграшки, які копіюють дорослі предмети: набори інструментів, меблі, посуд …

У п’ять-десять років дитина починає творити. Завдання батьків в цей час – розвинути творчий потенціал дитини. Це час конструкторів, наборів для творчості і експериментів. Ці чудові іграшки допомагають навчити дитину створювати речі своїми руками і отримувати від цього задоволення. Крім того, молода людина знайомиться з поняттям «електрику», найпростішими законами фізики і хімії.