Уявіть собі, що навіть на зачіски є своя мода. У цій статті ми розповімо, які 5 стрижок будуть в тренді влітку 2020.
З подовженим чубчиком
Подовжений чубчик – наймодніший вид чубчика в 2020 році. Такий варіант найбільш вдало підходить круглому або квадратному обличчю. Такий чубчик зробить риси більш м’якими і подовжить обличчя.
Часто його ділять на 2 частини. Виходить легка недбалість, яка зараз дуже в моді. Тому не намагайтеся вкласти чубок ідеально – нехай він виглядає природно.
Шеггі
Мода на природність підлаштовує під себе і зачіски. Прилизані пасма, волосок до волоска – відразу видно, що зачісці приділили багато уваги. Такий педантизм зараз не в моді.
Природність асоціюється з легкою недбалістю. Адже прядки не можуть увесь день лежати на одному і тому ж місці, зачіска розлітається на вітрі і взагалі під час руху. Тому коли ваша укладка злегка “кудлата” – це виглядає натурально. І дуже модно.
Звідси і назва стрижки. З англійської перекладається як “кошлата”. Пасма роблять багаторівневими і філірують.
Каре або боб середньої довжини
Каре і боб схожі один на одного. Відмінність бобу полягає в тому, що попереду у цієї стрижки пасма довші, ніж в потиличній частині. Через це при такій стрижці волосся виглядає більш об’ємним.
В цьому році в моді саме середня довжина волосся. Його можна зробити гладким без об’єму, надати йому особливу пишність біля коріння або ж взагалі злегка завити. Наявність і форма чубчика може бути будь-яка, вибирайте те, що більше підходить до вашого обличчя.
Подовжена піксі і гарсон
Відкрита шия і вуха останнім часом все частіше залучають модниць. Короткі стрижки перестали бути прерогативою тільки чоловіків. Жінки їх люблять за те, що такі стрижки дуже омолоджують. І їх неважко укладати, якщо вчасно освіжати зачіску в салоні.
Цього року популярний подовжений варіант. Він дозволить експериментувати в варіантами укладання волосся, тому ви постійно можете бути різною.
Симетрична стрижка без об’єму
Асиметричні варіанти в моді, але все ж їх пік минув. В цьому році в моду повертається класична симетрична стрижка. І об’єм від коренів, як у рекламі, теж стає не таким актуальним.
Природна зачіска без штучного об’єму – це тренд. І це, знову ж таки, орієнтація на природність.