У виборі макіяжу у більшості дівчат є свої чіткі переваги. Одні вважають, що головне – це природність, тому користуються мінімальною кількістю косметики. Інші, навпаки, обожнюють контуринг, хайлайтер і яскраві тіні. Багато жінок просто жити не можуть без червоної помади. І часом цей вибір може дуже багато чого про нас розповісти.
Ми відібрали найпоширеніші види макіяжу і з’ясували, що той чи інший образ говорить оточуючим про вас.
Нюд або відсутність макіяжу
Згідно з дослідженням, опублікованим в 2020 році психологами з Брюсселя, дівчата з невеликою кількістю макіяжу на обличчі сприймаються оточуючими як душевні, м’які і надійні особистості.
Але незважаючи на те, що мінімум косметики на обличчі викликає у сторонніх людей асоціацію з м’якістю характеру, вважається, що саме такі жінки володіють лідерськими якостями. Цю закономірність визначив Університет Абертей в Шотландії за допомогою експерименту, в якому попросив респондентів оцінити фото однієї і тієї ж жінки з яскравим макіяжем і без нього.
Підкреслені очі
Доктор медичних наук Адам Дж. Шейнер стверджує, що нафарбовані очі здаються більшими. Через це оточуючі підсвідомо будуть сприймати вас молодшими, так як у юних дівчат погляд завжди більш розкритий.
Дослідження 2011 року довело, що люди схильні розцінювати дівчат з підведенням на очах як більш привабливих, милих, а також наділяти їх такими якостями, як вірність і професіоналізм.
Яскрава помада
Професор еволюційної психології і автор книги «Думай, що одягаєш: Психологія моди» Карен Пайн пояснює, що, вибираючи класичну червону губну помаду, ви автоматично надсилаєте іншим людям дуже сильні, емоційно заряджені сигнали. Так як цей колір асоціюється з енергією, пристрастю і дією, дівчина з червоними губами демонструє оточуючим, що вона смілива, впевнена в собі особистість, яка не любить зволікати в прийнятті рішень.
Британський візажист Шарлотта Тілбері в своєму блозі стверджує, що завдяки червоній помаді жінка показує зовнішньому світу свій авторитет і напористість.
Насичений макіяж
В результаті порівняльного аналізу, в якому взяли участь 1 000 респондентів, з’ясувалося, що дівчата з яскравим макіяжем очей вважаються не дуже компетентними з професійної точки зору. Опитані вважають, що жінки, які накладають надмірну кількість косметики на обличчя, є менш людяними, чуйними і акцентують увагу на своїй сексуальності.
Професійний помірний макіяж
Згідно з опитуванням, проведеним вченими Гарвардського університету в 2011 році, жінки з неяскравим професійним макіяжем на обличчі сприймаються протилежною статтю як більш компетентні в своїй діяльності.
Ще одне дослідження 2006 року, в якому взяли участь 152 чоловіки та 171 жінка, показало, що дівчата, які користуються косметикою, виглядають більш здоровими і впевненими в собі в порівнянні з тими, хто нехтує макіяжем. Також, оцінюючи зовнішність по фотографіях, респонденти вважають, що представниці прекрасної статі з мейкапом на обличчі мають більше шансів на отримання більш престижної роботи і високого заробітку.