Озвучування рекламних роликів відбувається за тим же принципом, що і будь-яких інших. Якщо вас цікавить дана послуга, можете перейти за посиланням https://mrec.com.ua/audiorolik.html. Але давайте розберемося для початку з базовими вимогами.
Основні правила озвучування
По-перше, потрібно враховувати вимоги до приміщення для звукозапису та технічним оснащенням. Необхідні:
- Спеціально підготовлене, тобто акустично ізольоване приміщення, куди не проникають сторонні звуки. Стіни в такій кімнаті не можуть бути пофарбовані або обклеєні шпалерами, їх потрібно, як мінімум, завісити матерією або килимами. Якщо є вікна, то скло в них не повинно деренчати коли працює сабвуфер.
- Устаткування, необхідне для роботи: мікрофон, підсилювач, дроти, звукова карта.
А по-друге, звичайно ж, потрібні:
- Професійний диктор, який буде начитувати текст «з почуттям, з інтонацією та розстановкою».
- Звукорежисер. Від цієї людини і її професіоналізму залежатиме якість підсумкового результату.
Ось і всі секрети. При наявності всіх цих складових ви з ймовірністю, максимально наближеною до 100%, отримаєте відмінно озвучений рекламний ролик. Тоді про які помилки йдеться в заголовку статті? Запитайте ви і матимете рацію. Справа в тому, що при професійному підході до даної задачі ви отримаєте відповідний результат. Якщо ж підхід буде не зовсім професійним, ось тоді вже можуть виявитися помилки.
Найпоширеніші помилки при озвучуванні роликів
З боку звукорежисера – це найчастіше записані на одній частоті і звук, і голос, що незмінно закінчується тим, що замість милозвучності ви отримуєте неїстівну акустичну кашу.
З боку диктора – відсутність правильно поставленого голосу призведе до того, що в результаті ролик буде звучати як завгодно, але тільки не професійно.
З боку замовника – це можуть бути помилки, допущені при написанні сценарію (смислові, мовні, стилістичні і т.д.), неправильно розставлені наголоси та інші нюанси. Це моменти, які ми завжди обговорюємо з замовником на підготовчому етапі, але, якщо ви стикаєтеся з необхідністю створити і озвучити рекламний ролик вперше, вони можуть виявитися для вас несподіванкою.
До речі, якщо в процесі обговорення замовник скаже, що якийсь спірний момент – не помилка, а необхідний в даному конкретному ролику прийом, то ми зробимо так, як він хоче. Однак є й такі речі, на які спеціалісти не погодяться в жодному випадку: якщо потрібно озвучити щось, що суперечить морально-етичним нормам або відверто безграмотне, наприклад. З озвученням подібних матеріалів фахівці категорично не працюють, оскільки ніякий бюджет не зможе компенсувати зіпсовану репутацію, яку вони заробляли довгі роки.
Якщо ж повернутися до помилок, то, мабуть, ми розглянули всі основні моменти, які можуть «загубити» навіть саму геніальну задумку. Тому, якщо хочете отримати дійсно якісно озвучений рекламний ролик, звертайтеся до професіоналів.