Ефективність праці будь-якого офісного працівника безпосередньо залежить від правильно обраних канцелярських товарів.
Головна вимога, яку повинна задовольняти будь-яка офісна дрібниця, полягає в максимальній функціональності, тоді як іміджева складова відіграє другорядну роль. З цієї причини при покупці канцтоварів в https://aravak.com.ua/ основну увагу слід звертати на функціональність кожного предмета і на зручність його використання. У число таких предметів входить наступне канцелярське приладдя:
- настільні календарі;
- підставки для канцтоварів;
- канцелярські ножі, ножиці;
- лотки для паперу;
- дироколи, степлери, антистеплер;
- швидкозшивачі та папки;
- маркери (для виділення тексту);
- блокноти, зошити, щоденники;
- олівці і ручки;
- стікери;
- папір для принтера;
- канцелярські дрібниці;
- нумератори, штампи;
- калькулятори.
При виникненні сумнівів у виробах чи постачальнику слід насторожено ставитися до занадто низьких цін. Нерідко дешеві канцелярські товари виготовляють з низькоякісних матеріалів. З цієї причини бажано попередньо особисто оглянути асортимент товарів, які вас цікавлять, з максимальною ретельністю.
Якщо ж надійність постачальника не викликає сумнівів, то вигідніше придбати канцелярське приладдя оптом. Головні критерії, якими потрібно керуватися при виборі постачальника канцтоварів, – прийнятна вартість і гарантія безперебійного постачання.
Канцелярські товари в офісі потрібні не тільки для забезпечення персоналу можливістю виконувати свої трудові обов’язки. Вони також відіграють важливу роль у формуванні іміджу організації. Відвідувачі складають думку про неї не тільки по дизайну інтер’єру офісу, але і за зовнішнім виглядом канцелярських виробів.
З цієї причини правильний підбір канцелярського приладдя надзвичайно важливий для підтримки корпоративного стилю. Помилка, допущена при вирішенні даного завдання, здатна зіпсувати перше враження про організацію. А воно зазвичай є найважливішим – про це слід пам’ятати.
При створенні позитивного іміджу найважливіше – підібрати якомога більше офісного приладдя, оформленого в корпоративних кольорах організації. Єдина колірна гамма допоможе ефективно вирішити задачу впізнаваності фірмового стилю. Для цього слід закуповувати всі канцелярські вироби в одному місці. Заключним штрихом фірмової ідентифікації буде нанесення на канцелярські товари корпоративних елементів.