Ремонт мотоблоків в разі, якщо вони заводяться і, через кілька секунд, глохнуть, необхідно починати з пошуку основних причин даної несправності.

Для цього потрібно оглянути:

Свічки, проводи й електроди – в більшості випадків агрегат заводиться і відразу глухне через занадто великого зазору між електродами системи запалювання, поганого контакту між проводами, а також забрудненої свічки запалювання. Ремонт слід почати з очищення свічки. Якщо це не допомогло, то потрібно перевірити цілісність проводів. Якщо і це не принесло бажаного результату, значить, буде потрібно заново виставити зазор між електродами системи запалювання;

Карбюратор на предмет забруднень і надходження достатньої кількості палива – якщо ви використовували неякісний бензин і додавали в нього занадто багато моторного масла, то потрібно замінити пальне і скоротити кількість масла. Крім цього потрібно демонтувати, розібрати, і ретельно очистити карбюратор;

Наявність бензину в паливному баку – якщо мотоблок не набирає обертів, то це часто свідчить про брак пального, необхідного для справної роботи мотора. Дуже часто власники мотоблоків стикаються з проблемою, при якій бензин проливається крізь маленький отвір або тріщину в паливному баку машини. У такому випадку потрібно спробувати закласти дефект, а, якщо не вдалося цього зробити, потрібно повністю замінити бак мотоблока.

Ще одна менш поширена причина поломки, при якій мотоблок не розвиває обороти – це несправність коробки передач, про яку свідчить сторонній звук з боку редуктора. Щоб усунути поломку, необхідно замінити масло, яке ви використовуєте для змащення вузла.

Двигун мотоблока погано заводитися на гарячу

Питання про те, чому мотор мотоблока глухне при нагріванні, вирішити досить просто. Вся суть проблеми криється в надлишку повітря, що подається в карбюратор мотоблока. Частина його змішується з сумішшю бензину і моторного масла, а друга частина охолоджує карбюратор. В результаті цього температура карбюратора стає набагато меншою температури мотора агрегату. Така проблема спостерігається тільки в процесі роботи мотоблока. Коли ж його двигун глушиться, карбюратор, навпаки, піддається нагріванню з боку розпечених стінок мотора.

Під час нагрівання карбюратора мотоблока залишки пального починають активно випаровуватися, заповнюючи всі наявні в пристрої мотоблока порожнечі, в тому числі, повітряний фільтр і впускний колектор. Це призводить до повного зникнення палива, через що мотоблок Не заводиться при нагрітому моторі.

Щоб виправити цю проблему, необхідно при кожному запуску мотоблока «на гарячу» діяти в певному алгоритмі. Основна ваша задача – домогтися об’єднання суміші для того, щоб мотор зміг запуститися. Для цього потрібно:

У процесі запуску гарячого мотора вичавити на половину курок газу;
Не намагайтеся натискати на курок газу раз по раз, інакше цим ви тільки погіршите ситуацію, так як під час частого натискання на курок газу паливний насос буде подавати в карбюратор нові порції палива, що призведе до заливання мотора;
Після декількох спроб запуску з наполовину натиснутим курком газу ви заведете двигун мотоблока, після чого буде потрібно 2-3 рази прогазувати і продовжити роботу.

Такий порядок дій виключить збільшене навантаження на гарячий мотор, завдяки чому основні деталі і механізми мотоблока не піддаватимуться надмірного зносу.