Купівля продуктів онлайн: особливості та переваги

За вікном XXI століття – ера тотальної зайнятості і нових технологій. Скажений ритм життя часто не залишає нам часу на нормальне облаштування свого побуту, перетворюючи звичайні походи в магазин на болісне і тривале заняття. Адже найчастіше в супермаркет за продуктами ми заходимо або в обідній час, або після роботи – в годину пік, коли купити найнеобхідніше зайшли ще сотні таки же ж постійно зайнятих і працюючих жителів міста. В результаті – нескінченні черги, простоявши в яких, часом, не хочеться вже нічого з купеного, тільки б відпочити.

Але сьогодні, коли відповіді на всі питання звикли шукати в Інтернеті, існує вихід і з цієї ситуації – інтернет-супермаркети. Наприклад, сьогодні купити продукти онлайн в Києві можна відразу на декількох інтернет-ресурсах, найпопулярніший з яких www.ecoshop.org.ua. І при цьому не потрібно нікуди їхати, стояти в черзі, тягнути важкі сумки до під’їзду – замовлення доставляють просто під двері. До того ж, віртуальні супермаркети в більшості випадків не мають обмеження в часі роботи. Навіть якщо людина працює допізна, вона зможе замовити необхідні продукти на сніданок навіть серед ночі.

Основні переваги віртуальних супермаркетів

Крім зручного способу замовлення та отримання товару, існує ще кілька причин, за якими купувати продукти краще в Інтернеті:

  • висока якість і свіжість харчових продуктів;
  • зручна система оплати;
  • мінімальний вплив маркетингових хитростей.

Кожен інтернет-магазин продуктів турбується про свою репутацію, тому не наважиться пропонувати своїм клієнтам несвіжі і неякісні продукти, чого не скажеш про звичайні супермаркети, які не гребують запропонувати м’ясо і молоко не першої свіжості, виставити на найдоступніші вітрини прострочений товар і ін.

Як часом буває незручно: купив, начебто, найнеобхідніше, прийшов на касу, а з готівкою не розрахував. А дівчина-касир відповідає: «Терміналу немає!». Інтернет-покупки продуктів дають можливість розраховуватися за товар будь-яким зручним способом оплати.

А ще, сидячи вдома за комп’ютером, покупці захищені від різноманітних хитрощів маркетологів, які змушують їх витрачати в рази більше, ніж вони розраховували. Адже скільки разів буває так, що вирушаючи за хлібом і молоком, ми приносимо додому ще пакети з абсолютно не потрібними продуктами. Інтернет-супермаркет – це ще й економія на нашій силі волі.

Ціни на продукти в віртуальних магазинах, як правило, не дуже відрізняються від реальних. Правда, в вартість покупки увійде ще й доставка. Але це набагато дешевше, ніж нерви, які ми псуємо в чергах, і час, безповоротно втрачений в походах величезними залами супермаркетів.