
Кайлі Дженнер всього 20 років, а вона вже не тільки встигла стати мамою і знайти світову популярність, але і сколотила статок, який оцінюється в 900 мільйонів доларів. Зупинятися на досягнутому вона не збирається і продовжує підкорювати світ бізнесу. Як повідомляють західні ЗМІ, телезірка, що прикрасила обкладинку нового номера журналу Forbes, запустила свій власний фільтр для обличчя в Instagram. Але, звичайно, не заради розваги, а для просування бренду своєї косметики Kylie Cosmetics.
Починаючи з сьогоднішнього дня фоловери зірки зможуть віртуально приміряти на своїх губах помаду її марки. За допомогою фільтра можна буде “спробувати” сім найвідоміших відтінків помади Kylie Cosmetics. Крім цього, фільтр зробить вії більш темними, а обличчя злегка розтушує. Сама ж зірка, до слова, нещодавно позбулася філерів і зменшила свої губи, що і продемонструвала в рекламі нової колекції палеток і блисків для губ.
З того моменту як Кайлі випустила власну марку косметики, вона почала активно використовувати соцмережі для її просування. І за два роки, що існує бренд, Кайлі продала косметики на суму більш ніж 630 мільйонів доларів. Вона не тільки стала найбагатшим членом сім’ї Кардашьян-Дженнер, а й стала наймолодшою учасницею списку селфмейд-жінок, який опублікував Forbes, за всю історію видання.