Компанія Tony Moly – молодий сучасний бренд на косметичному ринку Південної Кореї, а тепер користується попитом по всьому світу. Сьогодні, він стрімко набирає популярності серед покупців і вже завоював довіру багатьох дівчат завдяки якісній продукції і цікавій дизайнерській упаковці. Мета компанії – стати всеосяжним косметичним брендом для кожної жінки, яка бажає зберегти свою природну красу.

В наші дні косметика є невід’ємною частиною жіночої моди. Макіяж має величезний вплив на весь стиль в цілому, адже один косметичний продукт може вирішити долю всього образу.

Бренд Tony Moly прагне надати ідеальне рішення для клієнтів, які живуть в сучасному ритмі життя і хочуть зберегти свій стиль з легкістю. На відміну від західних технологій, які використовують тваринні жири і хімічні склади, ця корейська косметика безпечна і чиста.тут

Назва бренду походить від слів: Tony (від англ.) – стильний, Moly (з япон.) – в упаковці, тобто, Tony Moly – це «Стиль, упакований в коробці». Компанія спеціально розробила свій логотип в чорно-білих тонах для залучення потенційних покупців, що володіють почуттям стилю.

Філософія компанії – «революція для шкіри»! Лабораторія Tony Moly постійно вивчає нові можливості і намагається пропонувати своїм клієнтам революційні новинки косметичної індустрії, задовольняючи тим самим смаки найвибагливіших покупців. Для цього в Tony Moly створено понад 1 500 продуктів, які піклуються про потреби абсолютно кожного покупця.

Tony Moly виробляє косметичну продукцію, основна мета якої полягає не в простому догляді, а й в лікуванні шкіри. Tony Moly намагається відповідати сучасним вимогам покупців, випускаючи засоби, які допоможуть Вам поліпшити стан шкіри і активно боротися з ознаками старіння.

Завдяки високотехнологічному виробництву, продукти Tony Moly характеризуються високою якістю і ефективним результатом від застосування. Косметичні засоби були розроблені після ретельного аналізу вікових груп, для кожної з яких була визначена властива їй специфіка.

Компанія Tony Moly особливу увагу приділяє своїй репутації, зустріти підробки даного корейського бренду практично неможливо. Це пояснюється двома факторами:

1) Кожен продукт упакований в дорогу дизайнерську упаковку, компанія використовує оригінальні авторські фігурні упаковки для своєї продукції.

2) Кожен продукт має свій унікальний аромат.

Таким чином, підробляти продукцію Tony Moly нерентабельно.