Дженніфер Лопес стала новим обличчям Guess і знялася в новій весняно-літній рекламній кампанії бренду. Вчора в честь цієї події в Лос-Анджелесі була влаштована вечірка, на яку співачка прийшла разом зі своїм коханим Алексом Родрігесом. В ніжно-блакитній сукні-бюстьє, хутряному манто і блискучих туфлях Дженніфер виглядала ефектно і спокусливо. Посилювали антураж розкішного будуара стіни, прикрашені фотографіями Дженніфер і інших “Guess Girl” – моделей і знаменитостей, що знялися в рекламі бренду.
Призначення Дженніфер амбасадором Guess – унікальна подія в історії бренду. Співачка стала “віковою” моделлю, яка почала співпрацю з компанією. При цьому рекламні знімки 48-річної Лопес виглядають не менш сексуальними і гарячими, ніж у її більш юних попередниць. Як повідомив дизайнер бренду Пол Марчіано, дорослішання марки було усвідомленим кроком і Дженніфер та, хто їм був необхідний для відображення нової концепції.
“Дженніфер – це дівчина мрії компанії Guess, – каже Марчіано. – Вона досвідчена, чуттєва, знакова артистка свого часу. Її вплив продовжує зростати з кожним роком. І в цій рекламній кампанії ми представляємо ідею про те, як життєвий досвід допомагає жінці розкрити її талант і робить її ще більш красивою.”
Розділяє захват від цієї співпраці і сама Дженніфер, яка визнається в любові бренду:
“Коли мені подзвонив Пол Марчіано і попросив стати новою Guess Girl, я була дуже схвильована. Я рада стати частиною бренду, який я люблю з підліткового віку.”
Свого часу обличчям Guess ставали такі селебріті як: Клаудія Шиффер, Адріана Ліма, Періс Хілтон, Наомі Кемпбелл, Дрю Беррімор, Пріянка Чопра, Алессандра Амбросіо, Джіджі Хадід і інші.