28-річна Дженніфер Лоуренс, яка вже кілька років співпрацює з модним будинком Dior, продовжила роботу з брендом і стала обличчям нової кампанії Dior Cruise 2019. В офіційному акаунті Instagram модної марки з’явився перший кадр з фотосесії, на якому оскароносна актриса позує в сукні в стилі мексиканських наїзниць з традиційною вишивкою, грубих черевиках і сумкою зі своїм власним ім’ям.
“Вона повернулась!”- вигукують представники модного будинку в коментарях і називають Лоуренс своєю музою.
Поки це єдиний кадр, яким Dior поділився з громадськістю. Але незабаром, як обіцяє модний будинок, з’являться і нові знімки, яких шанувальники актриси і небайдужа до моди публіка з нетерпінням чекають.
Королева,
Цей look чудовий,
Хочу цю сукню,
– пишуть інтернет-користувачі.
До речі, в одній з останніх кампаній Dior Дженніфер Лоуренс постала в образі феміністки, і він був їй дуже близький.
“Зараз найважливіше для цього руху – перестати думати, що ми живемо в постфеміністську епоху”,- говорила вона про фемінізм в одному з інтерв’ю.
Наскільки їй вдасться передати дух безстрашних мексиканських жінок, вирішувати, звичайно, модним критикам. Але поки, здається, справляється вона відмінно.