Дженніфер Лоуренс в образі мексиканської наїзниці знялася для нової круїзної кампанії Dior

28-річна Дженніфер Лоуренс, яка вже кілька років співпрацює з модним будинком Dior, продовжила роботу з брендом і стала обличчям нової кампанії Dior Cruise 2019. В офіційному акаунті Instagram модної марки з’явився перший кадр з фотосесії, на якому оскароносна актриса позує в сукні в стилі мексиканських наїзниць з традиційною вишивкою, грубих черевиках і сумкою зі своїм власним ім’ям.

“Вона повернулась!”- вигукують представники модного будинку в коментарях і називають Лоуренс своєю музою.

Поки це єдиний кадр, яким Dior поділився з громадськістю. Але незабаром, як обіцяє модний будинок, з’являться і нові знімки, яких шанувальники актриси і небайдужа до моди публіка з нетерпінням чекають.

Королева,

Цей look чудовий,

Хочу цю сукню,

– пишуть інтернет-користувачі.

До речі, в одній з останніх кампаній Dior Дженніфер Лоуренс постала в образі феміністки, і він був їй дуже близький.

“Зараз найважливіше для цього руху – перестати думати, що ми живемо в постфеміністську епоху”,- говорила вона про фемінізм в одному з інтерв’ю.

Наскільки їй вдасться передати дух безстрашних мексиканських жінок, вирішувати, звичайно, модним критикам. Але поки, здається, справляється вона відмінно.

Поділись


Новини партнерів