Сара Джессіка Паркер відповіла на звинувачення в крадіжці прикрас вартістю 150 тисяч доларів

У 2016 році зірку “Сексу у великому місті” Сару Джесіку Паркер звинувачували в плагіаті – нібито вона скопіювала дизайн туфель для своєї колекції у Manolo Blahnik. А в квітні цього року на актрису взагалы подали в суд за невиконання умов 7-мільйонного контракту і крадіжку: ювелірний бренд Kat Florence заявив, що Сара досі не повернула їм прикраси загальною вартістю 150 тисяч доларів, надані для зйомки рекламної кампанії, хоча пройшло вже два роки. Відповідь від Сари надійшла тільки зараз – коментар її адвоката Іри Шрек був опублікований на сайті Us Weekly.

“Це абсолютна брехня. Сара Джессіка Паркер підписала контракт з Kat Florence, згідно з яким всі прикраси могли залишатися в її розпорядженні для того, щоб вона вийшла в них у світ. Сара Джессіка Паркер – чесна людина, не здатна на такі вчинки. Вона ніколи не брала собі чужі речі”, – йдеться в коментарі адвоката.

Але представник бренду наполягає, що сережки вартістю 40 тисяч доларів і кільце за 27 тисяч були видані актрисі лише на два місяці, але ніяк не на два роки:

“Згідно з нашою початковою угодою, місіс Паркер могла залишити собі деякі ювелірні вироби на кілька місяців, щоб мати можливість вийти в них у світ. Ми обговорили це і задокументували в березні 2016 року. Через два роки прикраси нам ніхто не повернув. Ми наполягаємо на тому, що якщо місіс Паркер хоче залишити прикраси собі, вона повинна виплатити нам їхню вартість”.

Нагадаємо, в квітні Сара Джессіка Паркер отримала від марки Kat Florence судовий позов з вищепереліченими звинуваченнями. У липні адвокат актриси пред’явив зустрічні претензії – нібито бренд не виплатив їй належний гонорар і використовував її фотографії без згоди. Але марці було що відповісти: за словами її представника, Сара Джессіка протягом чотирьох місяців не виходила з ними на зв’язок, через що вони не могли запустити колекцію в продаж. Крім того, вона відмовилася робити спільне фото з президентом марки Кет Флоренс на церемонії “Золотий глобус 2017”, де повинна була представляти вироби, не дала жодного інтерв’ю з приводу колекції і відмовилася вказувати Instagram-аккаунт марки на своїй сторінці.

 

Поділись


Новини партнерів