20-річна блогерша визнана однією з найуспішніших бізнесвумен Америки.
110 мільйонів передплатників в Instagram, 25 мільйонів послідовників у Твіттері, мільйони передплатників в Snарсhat, власна лінія косметики, реаліті-шоу, зйомки в журналах і колаборації з Puma і PacSun. Кайлі обійшла Цукерберга, ставши однією з найбільш молодих мільярдерок. Власник Facebook заробив свій перший мільярд в 23. Кайлі зараз 20 і її стан – 900 мільйонів доларів. Цікаво, що обидва члени списку Forbes заробили свої капітали завдяки інтернету. Майже весь бізнес моделі – винахід епохи Instagram. Всі її стартапи в мережі малозатратні і швидко окупаються. А надприбутки йдуть прямо в кишеню Дженнер.
У наш час люди стають брендами, а будь-яка реклама просуває цей бренд. Соціальні медіа роблять з бізнесменів президентів, а з нікому невідомих людей – зірок, які монетизують свою популярність до статусу мільярдерів. «Соціальні мережі – приголомшлива платформа, – каже Дженнер. «У мене такий легкий доступ до моїх шанувальників і моїх клієнтів».
Майже кожну годину вона викладає нову інформацію в соціальних мережах про майбутні зйомки, вихід нової помади або інші новини зі свого життя. Косметика, яку випускає знаменитість, коштує дорожче звичайної тільки через ім’я її засновниці.
У чому секрет популярності Кайлі? Фахівці стверджують, що покоління Z (основні споживачі та шанувальники продукції від моделі) не люблять відомі старі бренди з ім’ям, і роблять вибір на користь нових продуктів, про які дізнаються через соціальні мережі.
Майже все життя Дженнер пройшла під прицілом відеокамер. Коли стартувало шоу про сім’ю Кардашьян, Кайлі було всього десять. Не дивно що у дівчинки завжди були підвищені вимоги до своєї зовнішності. «Макіяж допомагав мені відчувати себе впевненіше», – згадує Кайлі.
Перші уроки макіяжу дівчина брала на YouTube, ретельно вивчаючи ролики професіоналів і стилістів, які гримували матерей і сестер для телевізійних виступів і фотосесій.
Як і у випадку з її сестрою Кім, Кайлі стала відома завдяки скандалу. Коли несподівано губи юної дівчини збільшилися, таблоїди тільки про це і писали. Тоді Кайлі вирішила звернути це в свою користь – запустити серію помад і блисків Kylie Lip. Всі набори були продані за хвилину після початку продажів. На eBay помади, які коштували 29 доларів перепродувалися за 1000. «Перш ніж я оновила сторінку в Інстаграм, все було розпродано», – згадує Дженнер.
Тепер це цілий косметичний гігант Kylie Cosmetics. У листопаді 2016 року її колекція зібрала замовлень на майже 19 мільйонів доларів протягом 24 годин після її запуску. Уже до кінця 2016-го дохід компанії Дженнер становив 307 мільйонів доларів.
Але успіх – річ непостійна. Зростання компанії вже починає скорочуватися. У минулому році виручка виросла всього на 7%. Невідомо, чи вистоїть Kylie Cosmetics, але зараз модель, яка недавно стала мамою, оптимістично мріє передати бізнес своій доньці у спадок. Наївно це або далекоглядно, покаже час. У будь-якому випадку, ця дівчина завжди знайде спосіб заробити.