Кайлі Дженнер названа найбагатшою моделлю-інфлюенсером

20-річна блогерша визнана однією з найуспішніших бізнесвумен Америки.

110 мільйонів передплатників в Instagram, 25 мільйонів послідовників у Твіттері, мільйони передплатників в Snарсhat, власна лінія косметики, реаліті-шоу, зйомки в журналах і колаборації з Puma і PacSun. Кайлі обійшла Цукерберга, ставши однією з найбільш молодих мільярдерок. Власник Facebook заробив свій перший мільярд в 23. Кайлі зараз 20 і її стан – 900 мільйонів доларів. Цікаво, що обидва члени списку Forbes заробили свої капітали завдяки інтернету. Майже весь бізнес моделі – винахід епохи Instagram. Всі її стартапи в мережі малозатратні і швидко окупаються. А надприбутки йдуть прямо в кишеню Дженнер.

У наш час люди стають брендами, а будь-яка реклама просуває цей бренд. Соціальні медіа роблять з бізнесменів президентів, а з нікому невідомих людей – зірок, які монетизують свою популярність до статусу мільярдерів. «Соціальні мережі – приголомшлива платформа, – каже Дженнер. «У мене такий легкий доступ до моїх шанувальників і моїх клієнтів».

Майже кожну годину вона викладає нову інформацію в соціальних мережах про майбутні зйомки, вихід нової помади або інші новини зі свого життя. Косметика, яку випускає знаменитість, коштує дорожче звичайної тільки через ім’я її засновниці.

У чому секрет популярності Кайлі? Фахівці стверджують, що покоління Z (основні споживачі та шанувальники продукції від моделі) не люблять відомі старі бренди з ім’ям, і роблять вибір на користь нових продуктів, про які дізнаються через соціальні мережі.

my angel baby is 1 month old today

Допис, поширений Kylie (@kyliejenner)

Майже все життя Дженнер пройшла під прицілом відеокамер. Коли стартувало шоу про сім’ю Кардашьян, Кайлі було всього десять. Не дивно що у дівчинки завжди були підвищені вимоги до своєї зовнішності. «Макіяж допомагав мені відчувати себе впевненіше», – згадує Кайлі.

Перші уроки макіяжу дівчина брала на YouTube, ретельно вивчаючи ролики професіоналів і стилістів, які гримували матерей і сестер для телевізійних виступів і фотосесій.

Як і у випадку з її сестрою Кім, Кайлі стала відома завдяки скандалу. Коли несподівано губи юної дівчини збільшилися, таблоїди тільки про це і писали. Тоді Кайлі вирішила звернути це в свою користь – запустити серію помад і блисків Kylie Lip. Всі набори були продані за хвилину після початку продажів. На eBay помади, які коштували 29 доларів перепродувалися за 1000. «Перш ніж я оновила сторінку в Інстаграм, все було розпродано», – згадує Дженнер.

Тепер це цілий косметичний гігант Kylie Cosmetics. У листопаді 2016 року її колекція зібрала замовлень на майже 19 мільйонів доларів протягом 24 годин після її запуску. Уже до кінця 2016-го дохід компанії Дженнер становив 307 мільйонів доларів.

Але успіх – річ непостійна. Зростання компанії вже починає скорочуватися. У минулому році виручка виросла всього на 7%. Невідомо, чи вистоїть Kylie Cosmetics, але зараз модель, яка недавно стала мамою, оптимістично мріє передати бізнес своій доньці у спадок. Наївно це або далекоглядно, покаже час. У будь-якому випадку, ця дівчина завжди знайде спосіб заробити.

Поділись


Новини партнерів