Минулого року Вікторія Бекхем подала в суд на піцерію, яка назвала її “іконою анорексії” і зобразила карикатуру на неї на своїх рекламних білбордах. Вікторію ця історія вкрай обурила і вона категорично висловила свою думку: “Недоречно применшувати значення такого небезпечного захворювання, як анорексія”. Однак незабаром свою позицію спростувала. В крайньому випадку, так вважають користувачі соціальних мереж …
У своєму Instagram Бекхем опублікувала кадри з нової рекламної кампанії своєї лінії окулярів. На фото позує литовська модель Гідрі Дукаскайте, яка виглядає, на думку аудиторії дизайнера, надзвичайно худою.
“Вікторія, через такі образи, як цей, моя маленька дочка вже вважає, що їй треба їсти менше.”
“Я обожнюю тебе, але встановлюючи такі непомірні ціни на одяг, ти могла хоча б купити сендвіч цієї бідної моделі?”
“Через худорлявість цієї моделі я навіть не помітила окуляри. Вона виглядає хворою! Бекхем має бути соромно за пропаганду розладів харчової поведінки. Навіть її дочка виглядає важче її моделі. Це ганьба!”
– напали на Вікторію користувачі Instagram і Facebook.
Ситуацію дизайнер і її представники поки не прокоментували. Тим часом, з такими звинуваченнями Вікторії вже доводилося стикатися раніше. Тоді вона відповіла не словом, а ділом – випустивши спеціальну plus size колекцію спільно з універмагом Target і запросивши для рекламної кампанії нестандартних моделей.