Зважаючи на практичний досвід, просування бізнесу в Instagram є простішим за наявності грамотно складеного контент-плану, який позбавляє необхідності щоразу мізкувати у пошуках теми для чергового допису.

6 етапів складання контентної стратегії та плану для розкрутки в Instagram

  1. Дослідження та аналіз
  • Визначте свою цільову аудиторію: складіть чіткий портрет вашого підписника, щоб готувати для нього максимально релевантний контент.
  • Проаналізуйте конкурентів: дослідіть їх стратегії, контент та активність, щоб визначити власні особливості, унікальну пропозицію й точки зростання.
  • Визначте KPI та метрики: чітко сформулюйте цілі SMM просування й виберіть метрики для їх вимірювання (охоплення, залучення, кількість підписників, конверсії тощо).

2. Стратегія та планування

  • Сформулюйте чітке позиціювання: визначте, яким має бачити бренд і ваша ЦА.
  • Розробіть контент-план: продумайте рубрики, теми, формати та графік публікацій, щоб ваш контент був цікавим і корисним для ЦА.
  • Створіть календар контенту: заздалегідь заплануйте публікації на певний період (тиждень, місяць) з урахуванням важливих дат, подій і трендів.

3. Контент

  • Створюйте якісний та унікальний контент: тексти, фото, відео, інфографіку й сторітелінг, використовуйте й тестуйте різні формати, щоб зацікавити вашу аудиторію.
  • Дотримуйтеся єдиного стилю: візуальна й текстова складові вашого контенту мають відповідати позиціюванню бренду й бути впізнаваними.
  • Використовуйте тренди: стежте за актуальними темами й адаптуйте їх під свою нішу, щоб ваш контент був релевантним та сучасним.

4. Залучення й комунікація

  • Взаємодійте з аудиторією: відповідайте на коментарі, ставте запитання у дописах та історіях, проводьте опитування, щоб стимулювати активність наявних підписників і залучати нових.
  • Використовуйте CTA (заклик до дії): заохочуйте підписників до коментарів, вподобайок, репостів, переходів на сайт, здійснення купівлі тощо.

5. Реклама та просування

  • Використовуйте таргетовану рекламу в Інстаграм: налаштуйте рекламні кампанії в соціальних мережах, щоб охопити вашу ЦА.
  • Співпрацюйте з блогерами: залучайте лідерів думок для реклами та просування бренду.

6. Аналіз та оптимізація

  • Регулярно відстежуйте KPI та метрики: аналізуйте результати SMM просування, щоб оцінити його ефективність.
  • Вносьте корективи: на основі аналітики удосконалюйте свою стратегію, контент-план, формати публікацій, методи просування тощо.
  • Випробовуйте нові інструменти та методи: шукайте нові можливості та точки зростання, експериментуйте, щоб створювати цікавий і корисний контент, який матиме попит.

Самостійне розроблення й реалізація контент-стратегії потребують чимало ресурсів. Залишіть цю роботу фахівцям — замовте послуги SMM просування та реклами в Instagram у digital-агентстві Ланет CLICK, фахівці якого мають досвід роботи в різних бізнес-нішах і з проєктами різних масштабів.

З питань вартості послуг звертайтеся до менеджера агенції.

Контакти:
+38 (044) 225-19-00
lanetclick@lanet.ua