Леся Нікітюк стала обличчям рекламної кампанії NAMES’UA

Леся Никитюк, відома всім, як актриса комедійного жанру, ведуча програми про шоу-бізнес “Леся Здеся” і популярного тревел-шоу “Орел і Решка”, стала обличчям рекламної кампанії універмагу українських дизайнерів і виробників NAMES’UA. Про це повідомляє Жіночий Світ.

Леся Нікітюк, яка стала улюбленицею глядачів через прекрасне почуття гумору, в фотосесії для NAMES’UA постала в ролі стриманої, але в той же час – провокаційної fashion-діви. 9 різних образів з колекцій провідних українських брендів сезону FW17/18 за допомогою дзеркал і неонових акцентів підкреслили багатогранність героїні.

NAMES’UA невипадково обрав обличчям рекламної кампанії Лесю Нікітюк – адже телеведуча своєю життєвою позицією підтримує все українське.

Леся Нікітюк : “Українське треба підтримувати! І не тому, що це гасло, що це модно, бо це треба. А тому, що є кого підтримувати і є, ким захоплюватися! Українські дизайнери нічим не поступаються відомим світовім брендам. А коли я сама одягаю їхні сукні і дивлюся на себе в дзеркало – переконуюся, що наші – кращі, за всіх! ”

Антоніна Головко, операційний директор NAMES ‘ UA : ” NAMES’UA – це не просто універмаг, це – проект для нового покоління людей, які бажають зробити цей світ кращим, і неважливо, скільки їм років. Сьогодні ми змушені бути багатозадачними і показувати різні грані свого таланту. Для цього необхідно мати силу залишатися собою і не зраджувати своїм принципам і світогляду протягом усього життєвого шляху. Саме цю ідею багатогранності ми хотіли передати в фотосесії з Лесею. І ми дуже раді, що нас підтримують такі харизматичні особистості, як Леся Нікітюк “.

Леся Никитюк
Леся Никитюк
Леся Никитюк
Леся Никитюк
Леся Никитюк
Поділись


Новини партнерів