Дочка Кім Бесінджер і Алека Болдуіна Айрленд стала обличчям нової рекламної кампанії

Слідом за двоюрідною сестрою Хейлі Болдуін за підкорення модного Олімпу взялась і 21-річна Айрленд – дочка Кім Бесінджер і Алека Болдуіна. Раніше вона знімалася в основному тільки для глянцю (іноді вельми відверто), а тепер зірка нового покоління стала обличчям бренду Guess. Цей рекламний контракт став першим великим досягненням в скарбничці молодої моделі, пише Жіночий Світ.

На знімках Тетяни Герусової, російського фешн-фотографа з американської пропискою, Хейлі позує в вбранні з осінньо-зимової колекції бренду. Чорна сукня-панчоха, закута в чорний корсет на шнурівці, джинсова куртка поверх напівпрозорої блузи укупі з колготками в сітку і сумкою-сідлом: так бачить моду майбутньої осені креативний директор марки Пол Марчано. У поєднанні з світлим волоссям і пухкими губами Айрленд вийшов сексуальний, але не агресивний образ.

Бренд Guess тільки підтвердив новий тренд в рекламних кампаніях модних брендів – участь зіркових дітей. 18-річний син Вікторії та Девіда Бекхемів Бруклін знімається для Burberry, 15-річна дочка Сінді Кроуфорд Кайя Гербер рекламує парфуми Marc Jacobs і колекцію білих футболок від знаменитого стиліста, 21-річний син Памели Андерсон Брендон Томас Лі – одяг від Dolce & Gabbana … І це далеко не повний список!

Джерело

Поділись


Новини партнерів