Як правило, на Тижні моди більшого значення надають одягу, в якому моделі будуть ходити по подіуму, а манікюр воліють однотонний, простий, без яскравих кольорів і божевільних дизайнів, щоб він не відволікав уваги від головного.
Переглянути цей допис в Instagram
Але це, здається, не стосується бренду The Blonds, який зробив манікюр повноцінною частиною образу. Тематикою його шоу стали лиходії Disney, і у співпраці з компанією CND бренд створив дизайни для кожної моделі.
Переглянути цей допис в Instagram
«Знадобилося близько 500 годин від початку до кінця. Ми з The Blonds почали це два місяці тому, – розповів Ян Арнольд, співзасновник і директор по стилю CND, – Тільки 300 годин було витрачено на проектування та деталізацію кожного нігтя ».
Вийшло в результаті вражаюче. Дивись фото!