Як звичайний робочий одяг перетворився на головний тренд цієї весни

4 березня свій другий «Оскар» за роль у фільмі «Три білборда на кордоні Еббінг, Міссурі» отримала Френсіс Макдорманд. У новій картині Мартіна Макдонаха вона виконала роль матері-одиночки Мілдред Хейз, що оголосила війну можновладцям рідного міста. Постери оскароносної стрічки неможливо не запам’ятати, адже на всіх них Макдорманд позує в робі, яка – і це не жарт – обіцяє стати наймоднішим комбінезоном весни і літа.

Анітрохи не применшуючи цінність картини, відзначимо, що популярність робі принесе зовсім не вона. Головна причина такого успіху вельми прозаїчна: темний комбінезон, пошитий з грубої або просто щільної тканини і позбавлений будь-якого декору – нова глава в ugly-моді. Першими в такому одязі “засвітилися” топ-моделі і зірки всіх соціальних мереж Кайя Гербер, Белла Хадід і Кендалл Дженнер, компанію яким склала інша номінантка на «Оскар» цього року – актриса Марго Роббі. Ось і весь секрет!

Простіший і елегантніший варіант знайшла Діана Крюгер. Збираючись в гамбурзький Сіті-хол в листопаді минулого року, німецька актриса одягнула темно-зелений комбінезон авторства Клер Уайт Келлер з її останньої колекції для Chloé. Ідея “вишуканого спецодягу” сподобалася і Вікторії Бекхем: брюки і сорочка одного і того ж відтінку джерсі ідеально імітують робочу уніформу.

Навряд чи можна сказати, хто саме є автором ідеї використовувати робочу форму за межами будівництва. Однак найбільше шансів у Рафа Сімонса, креативного директора Calvin Klein: геній мінімалістичної моди розробляє тему «сучасного американського одягу», де його роботи з грубими тканинами і простими силуетами вже знайшла багато шанувальників.

Але все це приклади досить-таки екстремальної моди. Робочий комбінезон легко зробити частиною гардеробу на кожен день: у прохолодні весняні дні одягайте під нього водолазку, додаючи в пару важкі «Мартенси»,  або теплі – футболку і пару каблуків. Для натхнення – найбільш вдалі образи гостей з усіх чотирьох Тижнів моди.

Поділись


Новини партнерів