Як не помилитися з офісним дрес-кодом

239

Давайте згадаємо, що ж таке діловий дрес-код. Все залежить від так званого «коефіцієнта консервативності», який складається з декількох питань: «де я працюю?», «ким я працюю?» і «з ким я працюю?».

Градація консервативності в одязі доволі різноманітна. Якщо працювати в політичних інститутах, міністерствах, державних структурах, то це найвища ступінь консервативності. А якщо займатися модою, мистецтвом, шоу-бізнесом і працювати в творчих і дизайнерських групах, то тут дрес-код співробітника відноситься до низького ступеня консервативності.

Основні помилки в дрес-коді:

  • Перша помилка відбувається на етапі вибору одягу, який занадто обтягує фігуру, зробивши основний акцент на сексуальному, а не робочому підтексті. Жінка може бути дуже розумною, але сприймати її будуть вже не так вагомо. Оскільки чоловік-контрагент, який підсвідомо зчитує в жінці «імідж любові», починає приписувати їй не зовсім ділову роль, отже, її діловий авторитет знижується.
  • Кольорова гама. На жаль, в нашій країні чомусь є чітке переконання, що чорний колір поєднується з усім чим завгодно і доречний на кожному кроці. Насправді чорний колір в діловому костюмі недоречний, так як це колір або урочистих заходів, або похорону, але ніяк не офісного костюма. Основні кольори костюмів в діловому стилі – це темно синій, сірий, можливий коричневий, а також більш світла колірна гамма в теплий період року. Вплив кольору на свідомому рівні недооцінюється, але дуже чітко відстежується на несвідомому. Так, червоний колір несе в собі перш за все збудження, сексуальну складову, а також владну і агресивно-домінантну. Також не можна допускати дуже контрастні поєднання, великі вирізи, спідниці-міні (спідниця повинна бути не вище ніж на 2 см від коліна).
  • Аксесуарна група, зокрема взуття. З гардеробу давно пора викинути туфлі з «голлівудською платформою», які асоціюються з взуттям стриптизерок, але аж ніяк не ділових жінок. Якщо ви і носите платформу, то вона повинна бути ледь помітною. Прикраси не повинні бути дуже химерними і виглядати дешево і неакуратно.
Поділись


Магазин: