Як продавати в Інстаграм товари чи послуги

    Декілька років тому для того, щоб почати продавати через Інтернет, необхідно було створити окремий сайт. Сьогодні, з розвитком соціальних мереж, не обов’язково створювати Інтернет-магазин. Наприклад, багато виробників успішно продають свої товари та послуги через Інстаграм. У цьому матеріалі ми розглянемо, як правильно оформити сторінку в Інстаграм для успішних продажів.

    1. Для початку вам буде корисно проаналізувати своїх конкурентів, а саме звернути увагу на те, як вони організували просування в Інстаграмі. Так ви зможете побачити помилки та уникнути їх, а також звернути увагу на переваги та досвід конкурентів. Звісно, не варто копіювати те, що роблять аналогічні популярні сторінки. Намагайтеся створити свій унікальний стиль.
    2. Зробіть детальний аналіз своєї цільової аудиторії, “намалюйте” її портрет. Це допоможе вам у підготовці текстового і візуального контенту.
    3. Зверніть окрему увагу оформлення вашої сторінки. В Інстаграм привабливе і яскраве оформлення має велике значення. Ваш юзернейм повинен легко читатися і запам’ятовуватися, а аватарка вашого акаунта має бути яскравою і контрастною, щоб вигідно виділятися на сторінці пошуку.
    4. В описі сторінки обов’язково вказуйте контактні дані. Багато користувачів Інстаграм купують товари прямо в цій соціальній мережі, але все ж діалог зручніше вести через месенсенджери або по телефону. Для цього обов’язково додайте максимальне число контактів для зв’язку з вами.
    5. Щоб оптимізувати свою сторінку в Інстаграмі, можна використовувати ключові слова в назві профілю. Також не забувайте про хештеги при публікації постів. Вони повинні бути точними ключовими словами, які визначають вміст зображення, відеоролика або історії. Використовуйте не менше 5 і не більше 10 хештегів для однієї публікації. Бажано використовувати різні хештеги, а не одні і ті самі. Окрім популярних хештегів, створіть і регулярно публікуйте хештег власного бренду.
    6. При оформленні постів зверніть увагу на ключові переваги вашої продукції або послуги. Пишіть унікально і креативно, не використовуйте складних і незрозумілих слів.
    7. Обов’язково використовуйте “вічні історії”. Завдяки їм ви зможете зробити рубрики як в інтернет-магазині. Наприклад, в історіях можна створити блоки на такі теми, як, новинки, акції, новини, відгуки та ін.
    8. При оформленні постів обов’язково пишіть текст. Пишіть коротко і по суті. Не соромтесь вказувати вартість продукції або послуги. Більшість користувачів звикли одразу отримувати всю інформацію. Не кожна людина, навіть якщо вона зацікавлена у покупці, осмілиться запитати ціну. Тож не варто втрачати клієнтів.
    9. Не варто перетворювати сторінку в одні лише рекламні пропозиції. Необхідно чередувати контент із комерційними пропозиціями та записами розважального та інформаційного характеру.
    10. Ще один з ефективних способів продажів в Інстаграм – це сторітеллінг. Напишіть історію про те, як використання вашої послуги або придбання вашого товару реально допомогло людям вдосконалити своє життя.
    11. Використовуйте геолокацію в постах. Так ви можете не тільки приваблювати нових покупців, але і надавати інформацію про своє місцезнаходження, особливо якщо у вас є фізичний заклад.
    12. Підтримуйте контакт зі своїми підписниками, будуйте з ними дружні відносини. Відповідайте на коментарі, нормально сприймайте критику – це допоможе вам надавати кращий сервіс чи продукт.
    13. Якщо ви маєте, чим поділитися з клієнтами, ви можете організувати прямий ефір. Так ви зможете краще познайомити людей зі своєю компанією і завоювати їхню довіру.
    14. Для того, щоб залучити клієнтів, вам також потрібно вкладати кошти в розкрутку свого акаунта. Ви можете замовити рекламу в інших блогерів. Якщо ви пропонуєте свої послуги, ви можете домовитись з блогером про рекламу по бартеру, наприклад, безкоштовно зробити манікюр або інші косметичні процедури.

    Поділись


    Новини партнерів