The Weeknd розірвав контракт з відомим брендом через расистські написи на речах з дитячої колекції

Музикант The Weeknd (Абель Тесфайе) розірвав контракт з найбільшим шведським брендом одягу H&M через расистські, на його думку, написи на речах з дитячої колекції. Компанія випустила рекламний знімок, на якому темношкірий хлопчик демонструє худі з написом “Найкрутіша мавпочка в джунглях”. The Weeknd був обурений поведінкою відомого бренду, про що повідомив у Twitter.

“Прокинувшись вранці, пережив шок і збентеження через це фото. Я глибоко ображений і більше не буду працювати з H&M”, – підписав фото The Weeknd.

Компанія негайно принесла свої вибачення і видалила рекламу худі.

“Ми віримо в різноманітність і інклюзивність у всьому, що ми робимо, і ми переглянемо нашу внутрішню практику”, – заявив представник бренду виданню Time.

Раніше The Weeknd випустив дві колекції у співпраці з H&M. Остання колекція його авторства з’явилася на прилавках восени 2017 року.

Шведський бренд часто співпрацює з зірками першої величини. Так, в листопаді 2004 року в деяких магазинах H&M була представлена ​​колекція Карла Лагерфельда. У великих містах вона була розпродана протягом години. У березні 2006 року компанія розпочала співпрацю з Мадонною. У листопаді 2007 року була представлена ​​колекція італійського дизайнера Роберто Каваллі. У тому ж році в Шанхаї була представлена ​​лінійка купальників від Кайлі Міноуг. У вересні 2012 року компанія випустила спільну осінню колекцію зі співачкою Ланою Дель Рей. У листопаді 2015 го H&M випустила новорічну колекцію одягу спільно з Кеті Перрі.

Поділись


Новини партнерів