Більшість тих людей, які ніколи не стикалися з квартирним (або будь-яким іншим) переїздом, вважали і вважають, що нічого складного в цьому процесі немає. На перший погляд, переїзд не представляє собою складнощів: зібрали речі і розібрали меблі, визначилися з датою переїзду, викликали машину і переїхали. Але, насправді, всі ці думки миттєво зникають після того, як людина стикається з переїздом впритул і починає намагатися зібрати всі речі правильно і нічого не зламати, не втратити по дорозі. У даній статті будуть представлені корисні поради та рекомендації, які дозволять уникнути деяких поширених помилок, які часто допускаються під час переїзду. Причому, що важливо, дані поради стануть в нагоді і під час самостійного переїзду, і під час переїзду, здійснюваного за допомогою фахівців мувінгової компанії.

Основні варіанти здійснення переїзду

В даний час існує два основні варіанти здійснення переїзду, які використовуються у всьому цивілізованому світі:

  • переїзд, який здійснюється власними силами;
  • переїзд, який допомагають здійснити спеціалізовані (мувінгові) компанії.

Якщо питання оплати послуг фахівців не стоїть занадто гостро, найкраще скористатися послугами фахівців мувінгової компанії, або ж, як варіант, послугами виконавців, які пропонують вантажні перевезення, наприклад компанії “Інка-Транс”. Це справжні професіонали, які допоможуть здійснити переїзд будь-якого ступеня складності. Причому цінова політика, яку виконавці запропонують потенційним клієнтам, буде досить демократичною.

Але багато людей вирішують не вдаватися до послуг фахівців, а зробити все самостійно. Це дозволяє заощадити кошти і не вдаватися до послуг сторонніх виконавців.

З чого слід починати переїзд

Переїзд, як і будь-яка інша серйозна справа, необхідно попередньо обміркувати і ретельно до нього підготуватися. Особливо в тому випадку, якщо людина вирішила не користуватися послугами фахівців, які співпрацюють з сайтом Юду, а зробити все самостійно. Будь-який переїзд починається з упаковки речей і їх фасування. Отже, знадобляться різноманітні пакувальні матеріали, які потрібно купити, або ж у когось попросити. Ось короткий перелік таких матеріалів:

  • картонні коробки різного розміру і місткості. Причому величина цих коробок не повинна бути занадто великою тому, що велика коробка з речами – серйозний виклик навіть для фізично підготовленої людини;
  • мішки для будівельного сміття, які набагато міцніше звичайних мішків. Це дозволить не боятися того, що мішок розірветься, і речі загубляться під час навантаження або транспортування;
  • кольорові пакети для сміття дозволять розсортувати речі правильно і зручно для їх подальшого розпакування на точці перевезення;
  • скотч, старі газети і надійна стрічка для упаковки – будуть потрібні у великих кількостях;
  • для того, щоб маркувати речі, потрібно придбати маркери та фломастери. Ніхто не захоче, приїхавши в новий будинок, судорожно переривати всі привезені коробки і мішки в пошуках потрібних першочергових речей.

Необхідно відразу ж визначитися і з меблями. Переставляти їх – це сумнівне задоволення для будь-якої людини, незалежно від фізичної підготовки. Отже, її відразу ж потрібно буде розставити по тих місцях, де вона і буде стояти в подальшому. Обов’язково потрібно скласти схему розташування меблів, яку дуже важливо не втратити під час переїзду.

Основні принципи пакування вантажів при переїзді

На новому місці потрібно буде швидко знайти найнеобхідніші речі і документи. Для цього, щоб даремно не витрачати дорогоцінний час, необхідно скористатися основними принципами маркування та упаковки речей та інших вантажів при здійсненні їх перевезення:

  • коробки, мішки (і інша пакувальна тара) маркуються з усіх боків. Це буде зручно тоді, коли не доведеться шукати те місце, де нанесене маркування, при розборі речей в новому будинку;
  • в блокнот необхідно внести список всіх тих речей, які знаходяться в маркованих картонних коробках і тканинних/сміттєвих мішках. Під час переїзду людина забуде, що і де лежить, а список допоможе освіжити пам’ять;
  • можна складати речі та за принципом їх попереднього розташування (коробка № 1 – верхня полиця меблів, коробка № 2 – середня полиця меблів …), але список речей використовувати набагато зручніше.

Ці принципи пакування повинні дотримуватися неухильно для того, щоб звичайний і не дуже складний переїзд не перетворився на хаотичний процес, що приводить до втрати речей і поломки меблів і побутової техніки. Чіткий план врятує і час, і нерви, і речі.

Переїзд за допомогою фахівців мувінгової компанії

Можна довірити здійснення переїзду професіоналам мувінгової компанії, і заощадити свої власні нерви і час. Також можна замовити не тільки перевезення вантажів і речей, а й їх упаковку, що послужить гарантією їх цілісності. Для фахівців мувінгової компанії дуже важливо знати наступну інформацію:

  • кількість меблів, яку необхідно перевезти;
  • загальний обсяг речей (це дозволить оператору надіслати необхідну кількість машин для перевезення);
  • величина і маса найбільших і габаритних речей;
  • з якого і на який поверх будівлі буде проводитися переїзд;
  • чи є в будинку вантажний, або пасажирський ліфт.

Тільки при наявності всієї перерахованої вище інформації, яку повинен надати потенційний клієнт, оператор мувінгової компанії зможе сказати загальну вартість послуги по здійсненню переїзду.

Якщо потрібна допомога в пакуванні речей, необхідно про це сказати заздалегідь. Саме пакування і розфасовка речей займає велику кількість часу і може істотно збільшити терміни переїзду. Отже, збільшується і загальна вартість послуги. Якщо людина вирішила скористатися послугами компанії по перевезенню вантажів, потрібно вибрати саме ту, яка має найбільшу кількість позитивних відгуків про свою роботу.