Кулькова ручка – важливий атрибут, яким ми звикли користуватися практично щодня. Також це гарний і стильний аксесуар, який сміливо можна піднести як подарунок. Але маркетологи знайшли ще одне застосування ручкам – як об’єкт реклами. На корпусі виробу розміщують інформацію про фірму, товар або послугу. У цій статті ми розповімо, що представляє собою нанесення логотипу на ручки, а також підкажемо, як вибрати підходящий матеріал для нанесення необхідного напису або логотипу.

В яких випадках замовляють нанесення логотипу на ручки

Для багатьох людей головне в подарунку – практичність. За даними опитувань британського дослідницького агентства British Promotional Merchandise Association, найкориснішим продуктом визнали саме канцелярське письмове приладдя. Цю думку підтримали 10% опитаних покупців.

Маркетологи також проводили дослідження, в ході яких було з’ясовано, що на сьогоднішній день ручка – найпопулярніший рекламний носій. Висока затребуваність диктується ефективністю просування за допомогою цих виробів. Вони практично завжди на виду: на столі в кімнаті, в особистому кабінеті, на кухні, у вітальні.

Можна сміливо сказати, що ручки з логотипом, нанесеним на корпус, – найбільш результативний спосіб просування товарів і послуг.

Створення таких виробів коштує відносно недорого, тому подібний рекламний продукт буде вкрай вигідним для компанії. Як можна реалізовувати ручки з логотипом:

  • Матеріал для промоакцій. Потенційні клієнти дуже рідко загострюють свою увагу на листівках і брошурах. Часто їх відразу викидають, чого не можна сказати про канцелярію. Проморучки з нанесеним на корпус логотипом – дуже вигідне рішення. Виріб несе в собі практичну користь, його залишають і охоче використовують. А це гарантія того, що при необхідності людина згадає саме про вашу фірму.
  • Подарунки клієнтам компанії. Ручки з логотипом можна вручати своїм клієнтам. З великою ймовірністю вони стануть використовувати такий корисний подарунок. Постійне нагадування про вашу організацію дасть поштовх до повторного візиту.
  • Подарунки співробітникам компанії. Маючи в своєму розпорядженні предмети з логотипом фірми, працівники краще відчувають себе частиною чогось великого, значного. Можна вручити персоналу організації іменні ручки, що буде сприяти підняттю самооцінки: люди побачать, що їх цінують і поважають в колективі.
  • Подарунок учасникам тренінгів, форумів, виставок. Нанесення логотипу на ручки – хороший рекламний хід для просування власних заходів. Можна зобразити на виробах не фірмовий знак, а якусь значиму фразу/гасло з вашого тренінгу. Інтерес і повага до особистого бренду гарантовано підвищаться.

Дослідження стверджують, що в місяць людина може використовувати ручку близько 60 разів. При такій кількості нагадувань переважна більшість потенційних клієнтів запам’ятає інформацію з логотипу.

Для ділової людини хороша ручка – частина іміджу. Виріб з фірмовим знаком – краще за іншу рекламу здатний підвищити популярність і купівельну спроможність вашої продукції.

Які ручки підійдуть для нанесення логотипу

Пластикові.

Пластик – найпопулярніший матеріал для виготовлення письмового приладдя. Нанесення логотипу на кулькові ручки з таким корпусом – це фінансово вигідно. Більш того, пластик дає можливість виготовляти вироби різних забарвлень, переконатися в цьому можна за посиланням https://www.ldorado.com.ua/ruchki-karandashi-markery/. Сьогодні також популярні ручки-конструктори з цього матеріалу. Ви можете оформити кожну частину виробу в певному кольорі – так можна краще передати зображення фірмового знака.

Всього для виготовлення ручок використовують чотири види пластику: глянсовий непрозорий, глянсовий прозорий, матовий непрозорий і матовий прозорий. Також виділяють матеріал з покриттям софт-тач і з ефектом «металік». Зазвичай кулькова ручка під нанесення логотипу містить відразу кілька видів пластику. Наприклад, глянсовий кліп і матовий корпус або ж глянцевий кліп в поєднанні з корпусом софт-тач.

Металеві.

З розвитком машинного і металургійного виробництва метал став використовуватися і в виготовленні канцелярських приналежностей. Зустрічаються ручки з латуні, срібла, золота та інших матеріалів.

Перераховані варіанти зазвичай використовують для покриття кришок і корпусів ручок. Іноді матеріали поєднуються: наприклад, основу виконують з більш доступного недорогоцінного металу (латунь), а покриття – з золота або срібла. До недавнього часу зробити це можна було тільки накаткою. Сьогодні основу виробництва ручок складає гальванічне покриття. Воно дає дуже високу стійкість матеріалу.

Дуже популярним є нанесення логотипу на ручки з нержавіючої сталі. Цей матеріал дає високу міцність виробу, в той же час виробництво виходить недорогим. Крім того, використовують і такі матеріали, як паладій і тритій. З кінця минулого століття в виробництво увійшов титан. Сучасні високотехнологічні методики дозволяють легко виплавляти ручки з цього матеріалу, які користуються великим попитом серед покупців.

Виріб з металу – статусний предмет класу преміум. Тому їх можна сміливо вручати як подарунок дорогим клієнтам. Особливо цінними є ручки від виробників Parker, Waterman та інших шанованих марок.

Ручки-стилуси.

Сьогодні для нанесення логотипу на ручки часто використовують актуальні ручки-стилуси.

Стилус – зручний і універсальний виріб для письма на папері і для роботи на екрані планшета або телефону. Такий інструмент корисний для ділових людей, чия діяльність пов’язана з частим використанням комп’ютера. Ручку можна вручити в якості подарунка початківцю професіоналу.

Способи нанесення логотипу на ручки

Компанії намагаються користуватися тільки перевіреними способами нанесення реклами на ручки. Широкий попит є на тамподрук, шовкографію і гравіювання. Кожна технологія має свої переваги і недоліки.

Тампонний друк.

Тамподрук включає в себе нанесення принта за допомогою спеціального силіконового тампона. Сучасні технології дозволяють домогтися найвищої якості картинки – це точна передача кольору, чітке зображення деталей, обрисів і букв.

Колірний діапазон вибирають в залежності від палітри фірмових знаків і слоганів компанії. Можна одночасно наносити відразу кілька відтінків (зазвичай максимальне число фарб – п’ять). Важливо, щоб всі кольори були простими для сприйняття і добре передавали смислову ідею бренду або рекламного напису.

Нанесення логотипу на трьох- і чотирьохкольорові ручки користується меншим попитом, проте ці вироби мають велику перевагу – візуальна яскравість. Такий формат підійде для реклами креативних, розважальних фірм. Якщо ж ви серйозна ділова організація, краще вибрати більш суворе оформлення. Але це не загальне правило, і для визначення кольорової палітри варто опиратися на власне бачення реклами. Основне завдання логотипу – залучити і зацікавити потенційного клієнта.

Шовкографія.

Відносно недорогий метод нанесення логотипу – шовкографія. Технологія передбачає друк всіх кольорів окремо. Шар фарби виходить щільним, опуклим.

Шовкографія добре передає якість малюнку. Виходить картинка з яскравими чіткими лініями. Фарба, що наноситься, тримається дуже стійко. Технологія методу передбачає використання спеціального трафарету, через який колір переходить на носій. Даний тип друку дозволяє робити кільцеві зображення, що охоплюють весь діаметр ручки. Шовкографію зручно використовувати при невеликих обсягах продукції.

Лазерне гравіювання.

Великим попитом користується лазерний метод. Ним зручно виконувати написи назв, гасел і т. д. На металевих носіях дуже добре виглядає малюнок-гравірування. Такі ручки мають гарний і дорогий зовнішній вигляд.

Ручка із зображенням-гравіюванням – це привабливий і стильний предмет. Він відмінно впишеться в імідж солідного бізнесмена. Тому такі ручки можна сміливо вручати в якості подарунку. Гравірування – це класика, а класика завжди поза часом. Людині буде приємно користуватися таким сувеніром, тим більше він не тільки гарний зовні, але і неймовірно корисний в побуті.