Спеціалізована інформаційна система дозволяє автоматизувати багато функцій в роботі закладів охорони здоров’я, що надають громадянам послуги медичного профілю. Статистика показує, що впровадження медичної інформаційної системи (МІС) підвищує приплив в середньому пацієнтів на 34 відсотки, середній чек – на 29 відсотків. При цьому організація може економити значні ресурси, робота стає більш ефективною і продуктивною. Детальніше можете переглянути тут.

Для яких типів медичних установ підійде система?

МІС – універсальний комплекс, що підходить для використання (або легко адаптується) у багатьох сферах охорони здоров’я. Найбільш часто систему замовляють такі установи:

  • Служби швидкої допомоги, для автоматизації процесів обліку, деяких елементів обслуговування пацієнтів.
  • Установи лікувально-профілактичного профілю.
  • Поліклініки (автоматизація ряду внутрішніх процесів).
  • Лабораторії, діагностичні та дослідницькі центри.

Можливо впровадження і в інших медустановах різного формату – для них підбираються або комплексні, або спеціалізовані підходи до автоматизації. Конкретний профіль практично не має значення, так як комплекс легко і швидко модифікується під потреби певної медичної організації.

Напрямки роботи

Система МІС полегшує і прискорює безліч процесів, що проходять в медустанові, основні напрямки роботи:

  • Організація прийому відвідувачів для аналізів, медобстежень.
  • Проведення обстежень, з подальшою підготовкою протоколів та медичних документів відповідного зразка.
  • Прийом аналізів, систематизація даних, надання підсумкового результату.
  • Аналітика по роботі медзакладу, підготовка аналітичної звітної документації.

Внутренняя структура

До складу системи входить кілька модулів АРМ (автоматизовані робочі місця), що функціонують в різних підрозділах медичної організації. Перелік основних АРМ:

  • Керівник. Аналітика, інформація по аналізах і обстеженням, звіти по пацієнтам та їх розподілу, розрахунок зарплати і інших фінансових питань, регулювання доступу персоналу.
  • Асистент. Контроль розподілу відвідувачів, відстеження даних по господарській частині.
  • Докторський кабінет. Контроль часу проведення обстежень та аналізів, технічні робітники нюанси, планування дзвінків і напрямків, підготовка індивідуальних і статистичних результатів.

Також в МІС використовується таке АРМ, як «Приймальне відділення». У його функції входять попередні консультації, реєстрація та попередній запис пацієнтів, підготовка та ведення бази звернень, розподіл відвідувачів, планування дзвінків і повідомлень по електронній пошті.