Візитка є невід’ємною частиною будь-якого бізнесу. Чим би ви не займалися: надання послуг, консультування, створення і розробка сайтів, продаж товарів, вам обов’язково потрібна візитка, яка стане обличчям компанії. Багато експертів відзначають, що візитка – це найпростіший, але в той же час дуже ефективний бізнес інструмент, за допомогою якого ви зможете донести інформацію про себе і свій бізнес потенційним клієнтам і партнерам. Якщо ви вирішили замовити для себе візитки – краще зробити це в професіоналів. Printland пропонує своїм клієнтам широкий вибір послуг, які стосується друкованої рекламної продукції, гарантує якісний друк, та здивує дизайнерськими рішеннями.

Багато підприємців ігнорують даний бізнес інструмент, вважаючи, що візитки не ефективні, що це зайві витрати, що вони давно зжили себе. Але, як показує практика, правильно розроблена візитка може бути в рази ефективніше ніж біг борд в центрі міста. Для прикладу кілька тисяч правильно зроблених візиток можуть залучити більше сотні клієнтів, велика частина з яких зробить замовлення. Звичайно, оформлення візитки – це тільки частина загального успіху. Потрібно ще вміти з нею працювати, але це тема для зовсім іншої статті. Сьогодні ж ми розповімо про 10 ознак правильної і ефективної візитки.

Зверніть особливу увагу на текст

Ви всі бачили візитки – це прямокутник розміром 5 на 9 сантиметрів. Найпоширенішою помилкою багатьох підприємців є те, що вони хочуть розмістити на цьому невеликому клаптику паперу дуже багато інформації. Запам’ятайте, візитка – це не рекламний буклет, і не варто намагатися туди вмістити все, що попало.

Правильна візитка повинна містити лаконічну і чітку інформацію. Цілком достатньо, якщо ви вкажете назву компанії, адресу, контактний телефон, ваше ім’я і прізвище, а також посаду. Все, по суті, на візитку можна більше нічого не поміщати. Звичайно, у кожної візитки своя мета, але головне запам’ятати, що перевантаженість інформацією – це величезний мінус. Чіткість, лаконічність, інформативність – ось три основні заповіді тексту правильної візитки.

Ще одне, на що хотілося б звернути увагу. Ніколи не дублюйте текст візитки на іноземній мові. Звичайно, так ви можете заощадити, і вам здається, що подібним чином ви додасте візитці солідності, але насправді – це поганий тон. Якщо у вас є партнери в інших країнах, і з ними запланована зустріч, то потрудіться замовити партію візиток спеціально для них, на їхній рідній мові.

Графіка і фон для правильної візитки

Ще років 10 назад візитки, які використовували бізнесмени, рясніли різними кольорами, малюнками, логотипами, і це вважалося нормою. Сьогодні ж прийшла ера мінімалізму. Візитки дана «мода» теж не обійшла стороною. Не потрібно використовувати безліч графічних елементів, малюнків, логотипів, будь-яких фотографій і візерунків.

Багато експертів навіть радять відмовитися від використання логотипу на візитці, якщо він виконаний не в стилі мінімалізму. Ви запитаєте, а чому саме мінімалізм? Що в ньому такого особливого. Та все просто – він включає в себе три основи правильної візитки: чіткість, лаконічність, інформативність. Візитка виконана в світлих і спокійних тонах, що не кидається в очі, але в той же час привертає увагу, буде оптимальним варіантом.

Розташування елементів

Дуже важливу роль відіграє і те, як ви розташуєте всі елементи на візитці. Після того, як ви зробите макет візитки, замовте кілька тестових варіантів. Нехай в поліграфії роздрукують їх, і тоді ви зможете в живу оцінити практичність і зручність користування вашою візитною карткою. Як це зробити? Ну один з найпростіших варіантів: візьміть візитку в ліву руку, і мобільний телефон в праву, так, як ніби ви зібралися набрати номер. Тримаючи візитку, чи не закриваєте ви частину номера телефону? Якщо закриваєте, то робіть висновки про те, як би його зручніше розмістити. Взагалі покрутіть візитку в руках, оцініть її, дайте декільком друзям, нехай вони подивляться, скажуть свою думку, звернуть увагу на те, що подобається, а що ні.

Шрифти

Погратися з шрифтами – мабуть найстрашніше, що може почути дизайнер від замовника. Чому? Та тому, що шрифтів величезна кількість, і замовник хоче перепробувати і вмістити найкрасивіші з них на свою візитку.

Так, красивих і привабливих шрифтів маса, але потрібно розуміти, що поєднувати на візитці можна максимум два. Це робиться для того, щоб ваша картка виглядала солідно, а не як намальована п’ятикласником в найпростішому графічному редакторі. Запам’ятайте назавжди – два шрифти і не більше. В іншому ж випадку, навіть якщо вам здається, що це дуже красиво, ви ризикуєте отримати низькоякісну візитку, здатну істотно зіпсувати вашу репутацію.

Колірна гамма

У веселки сім кольорів, монітори можуть відображати мільйони відтінків, а в вашій фантазії здатні з’являтися такі неймовірні поєднання, що і уявити важко. Але це зовсім не означає, що це все потрібно перенести на свою візитку. Знову ж таки, дотримуйтеся правила мінімалізму, і використовуйте максимум 2-3 кольори при побудові системи кольору візитки. Та й кольори потрібно підбирати такі, щоб максимально добре поєднувалися і доповнювали один одного.

Матеріал для візитки

Ось тут вже можете фантазувати і не зупинятися. Зараз існує безліч матеріалів на яких можливе виконання вашої візитної картки. Це і папір, і пластик, і різні види дерева, і навіть екзотичні матеріали, типу шкіри або гуми.

Так от, від чого ж відштовхуватися? Як правило, матеріал потрібно вибирати виходячи зі сфери вашої діяльності і завдань, які повинна виконувати візитка. Якщо ви займаєтеся продажем якихось незвичайних і дивних подарунків, то краще зробити креативну візитку, яка привертає увагу. Дивлячись на таку візитку, буде відразу зрозуміло, що у вВас можна знайти щось цікаве і незвичайне. Якщо ж візитка призначена для бізнес партнерів, то краще вибрати стандартний щільний папір, і покрити його тонким шаром лаку.

Спосіб виготовлення правильної візитки

Тут теж у вас свобода вибору. В першу чергу спосіб залежить від матеріалу який ви оберете. Далі варто звернути увагу на те, як і де буде використовуватися візитка. Сучасні поліграфічні центри пропонують безліч різних варіантів виготовлення візиток – це і офсетний друк, і шовкотрафаретний, і тиснення, і висікання, та й ще десятки різних способів, кожен з яких має свої плюси і мінуси. Тут, як кажуть, на смак і колір товаришів немає. Якщо бачите, що один з перерахованих способів ідеально підходить під стиль і матеріал вашої візитки, то вперед, робіть саме так. Більш докладніше про різні способи виготовлення ви можете прочитати на сайтах поліграфічних центрів, які пропонують подібну послугу.

Зберігання візиток

Задні кишені брюк, внутрішні кишені курток, різні відділення в сумках і рюкзаках – це абсолютно не ті місця, де ви можете і повинні зберігати візитки. По-перше, не зовсім солідно, коли із задньої кишені ви дістаєте пом’яту, і не дуже «свіжу» візитку. По-друге, зберігаючи візитку таким чином, вона дуже швидко затреться та стане непривабливою.

Тому, придбайте візитницю. Вона збереже ваші картки в хорошому вигляді, та й виглядати це буде солідно, коли ви презентуєте свою візитку, дістаючи її з блискучої, красивої, акуратної візитниці.

Виправлення на візитці
Якщо у вас змінилася ареса або ж номер телефону? Тоді старі візитки викидаємо, і відразу ж замовляємо нові, з більш актуальними даними. Звичайно, ви можете виправити некоректні дані ручкою, і це допоможе потенційним клієнтам отримати інформацію. Але в той же час вони зроблять висновок, що ви несерйозно ставитеся до своєї справи.

Помилки на візитках

Перевіряйте візитки на всіх стадіях виготовлення. Написали текст – перевірте, зробили попередній макет – перевірте, замовили пробний друк – перевірте все на наявність помилок. Також покажіть візитки своїм колегам і співробітникам, нехай вони подивляться свіжим поглядом, може знайдуть якісь неточності. Навіть коли ви все перевірили ще раз, віддали макет на остаточний друк, а через якийсь час прийшли забирати готову продукцію – ще раз все детально перевірте.

Одна маленька помилка на візитці – це в сто разів гірше, ніж кілька помилок в рекламному буклеті. Будьте максимально вимогливі до себе і тексту своєї візитної картки.