Для чого потрібні рекламні сувеніри? Саме такі презенти з логотипом бренду дозволяють компанії проявити себе на тлі конкурентів. Навіть якщо сама компанія займається виробництвом вельми поширених товарів або послуг, оригінальні бізнес-подарунки дозволять їй стати впізнаваною, унікальною і дуже привабливою для потенційних клієнтів.

У чому ще унікальна особливість сувенірної продукції? Вона дозволяє формувати лояльність клієнтів. Коли отриманий презент знаходиться постійно на виду, потенційний покупець звикає до назви бренду.

Як «працюють» сувеніри з логотипом?

Крім того, випуском сувенірної продукції з нанесенням логотипів не займаються компанії-одноденки. Їх пропонують тільки надійні та перевірені часом фірми. Саме такою фірмою є рекламна агенція “Л. Дорадо”, яка працює в Києві ще з 1997 року. Скористатись її послугами можна відвідавши сайт https://www.ldorado.com.ua/.

Флешки, сумки, брелоки, футболки, набори для пікніка, канцелярські товари, гаджети, посуд – все це часто пропонується потенційним клієнтам в ході проведення промо-акції. Завдяки таким прийомам фірма стає впізнаваною. Коли людині потрібні товари або послуги зі сфери її функціонування, вона практично не розмірковує над тим, до кого звернутися. Людина дивиться на затишну футболку, в якій вечорами сидить за комп’ютером, і набирає вказаний на ній номер телефону. Така реклама діє дуже тонко і ненав’язливо. Вона не викликає відторгнення і роздратування, в той час як ролики, що заполонили телевізійні канали, вже давно викликають оскому.

Сувенірна продукція з логотипом чудово працює в контексті найрізноманітніших заходів: на флешмобах, спортивних змаганнях, концертах, показах мод. Якщо учасники події отримають презент у вигляді підвіски, браслета, сумки, чашки, бейсболки – вони будуть асоціювати компанію з цим заходом. Так що ідеально, якщо рід діяльності фірми і тематика події перегукуються один з одним.

Як створюється сувенірна продукція з логотипом?

На сувеніри можна нанести навіть найскладніший принт у вигляді логотипу компанії. Існує кілька методів оформлення рекламних подарунків. Найпоширеніший вид – це тиснення. Найчастіше такі малюнки створюються на виробах зі шкіри, паперу, шкірозамінника, картону. Якщо презент зі скла, кераміки, металу, то орнамент на нього наноситься за допомогою лазерного гравіювання. На ручки, годинники, брелоки логотип фіксується за допомогою тамподруку. В даному випадку зображення виходить разюче об’ємним, ефектним та «смачним». Шовкографія використовується для створення логотипів на текстилі, папері, кераміці, склі. Кожна компанія може вибрати свій метод, який дозволить їй отримати ідеальні результати.